  • Data: 2013-07-18 16:58:23
    Temat: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Błąd ok. 1 litr/100km? Strasznie dużo.
    raz miałem 0.9 różnicy ,ale często używam auta na odcinkach 2 x 3 km kilka
    skrzyżowań i świateł i tak np. prawie cały bak wyleci to mam spore błędy
    może wtedy nałożył się tez błąd z tankowania i dlatego tak

    >Moje 0,1-0,2l/100km jest niezależne od tego, czy jeżdżę po mieście, czy w
    >trasie czy w cyklu mieszanym. Dodam jeszcze, że komputer zawsze zawyża
    >zużycie >paliwa. W rzeczywistości spalanie jest zawsze minimalnie mniejsze.
    >Nigdy nie zdarzyła się sytuacja odwrotna.

    Zgadzam się zawyża :) często miałem RANGE 0 km a nadal jechałem :). Dość
    głęboko osuszam bak zanim zatankuje i staram się zawsze do pełna.

    Buniek