-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
x02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!ne
wshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.n
ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Spalanie Mondeo.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@b...dyndns.org>
<4c651c01$0$20993$65785112@news.neostrada.pl>
<bs2j24sgy5oc$.dlg@bzyk.dyndns.org>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 15 Aug 2010 13:11:27 GMT
Lines: 33
Message-ID: <4c67e77f$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1281877887 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21010 80.52.166.102:38713
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2303810
[ ukryj nagłówki ]begin Artur Frydel
> Na rakiecie mi nie zalezy. To ma byc rodzinne auto do spokojnej jazdy.
> Troche mnie przeraza to spalanie :) Po cichu liczylem na ~10l w miescie.
> No ale life is brutal... Wacham sie pomiedzy beznyna a dieslem. Plusem
> diesla jest jego spalanie (jest ponoc oszczedniejszy), ale z drugiej
> strony tyle sie slyszy o problematycznych TDCi i tym ze TDDi jest jednak
> troche za slaby, no i glosny. Wszedzie gdzie czytam o Mondeo Mk3 panuja
> opinie zeby brac 2l benzyne bo one najmniej problematyczne sa.
Jeżeli mowa o spokojnej jeździe to wątpię, żeby TDDi 115 wydawał się
bardziej mułowaty niż benzyna 2.0. Najlepiej przejedź się i sprawdź jakie
są Twoje odczucia. Oczywiście benzyna 2.0 wygra na torze bo ma więcej
mocy, ale jeśli jeździsz np. z rodziną w okolicach 1500-3000 rpm to
subiektywne wrażenie może być zgoła odmienne. Po za tym TDDi można
wzmocnić poprzez chiptuning. Jeśli chodzi o TDCi to problemy były głównie
w przedliftowych, generalnie jeśli chciałbyś coś takiego kupić to
obowiązkowo sprawdź stan wtryskiwaczy (próba przelewowa) i koła
dwumasowego. Co do 2.0 to prawda że jest to bardzo przyzwoity i trwały
silnik, jedyny chyba popularny problem w tym silniku to nietrwały system
klapek-przepustniczek w kolektorze dolotowym. Wielu użytkowników żałuje
na nowy kolektor czy zestaw naprawczy i wywala je po prostu, warto
sprawdzić, czy w kupowanym aucie ktoś takiego druciarstwa już nie
dokonał. To co sobie na pewno odpuść to TDDI 90 (za słaby), 1.8 110 (za
słaby), 1.8 SCi 130 (egzotyczny silnik z bezpośrednim wtryskiem) no i
moim zdaniem także 1.8 125 który w mojej opinii jest za słaby, ale wiele
osób jeździ i nie narzeka. Jeśli szukasz czegoś do spokojnej, w miarę
taniej eksploatacji to rozważałbym chyba głównie benzynowe 2.0 lub TDDI
115, aczkolwiek moim zdaniem jedyny adekwatny silnik do tego auta to 3.0
V6, ew. 2.2 TDCI.
--
ignorance is bliss
Następne wpisy z tego wątku
- 16.08.10 07:05 Artur Frydel
- 16.08.10 14:05 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=