eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie Mondeo.Re: Spalanie Mondeo.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    x02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!ne
    wshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Spalanie Mondeo.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1...@b...dyndns.org>
    <4c651c01$0$20993$65785112@news.neostrada.pl>
    <bs2j24sgy5oc$.dlg@bzyk.dyndns.org>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 15 Aug 2010 13:11:27 GMT
    Lines: 33
    Message-ID: <4c67e77f$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1281877887 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21010 80.52.166.102:38713
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2303810
    [ ukryj nagłówki ]

    begin Artur Frydel

    > Na rakiecie mi nie zalezy. To ma byc rodzinne auto do spokojnej jazdy.
    > Troche mnie przeraza to spalanie :) Po cichu liczylem na ~10l w miescie.
    > No ale life is brutal... Wacham sie pomiedzy beznyna a dieslem. Plusem
    > diesla jest jego spalanie (jest ponoc oszczedniejszy), ale z drugiej
    > strony tyle sie slyszy o problematycznych TDCi i tym ze TDDi jest jednak
    > troche za slaby, no i glosny. Wszedzie gdzie czytam o Mondeo Mk3 panuja
    > opinie zeby brac 2l benzyne bo one najmniej problematyczne sa.

    Jeżeli mowa o spokojnej jeździe to wątpię, żeby TDDi 115 wydawał się
    bardziej mułowaty niż benzyna 2.0. Najlepiej przejedź się i sprawdź jakie
    są Twoje odczucia. Oczywiście benzyna 2.0 wygra na torze bo ma więcej
    mocy, ale jeśli jeździsz np. z rodziną w okolicach 1500-3000 rpm to
    subiektywne wrażenie może być zgoła odmienne. Po za tym TDDi można
    wzmocnić poprzez chiptuning. Jeśli chodzi o TDCi to problemy były głównie
    w przedliftowych, generalnie jeśli chciałbyś coś takiego kupić to
    obowiązkowo sprawdź stan wtryskiwaczy (próba przelewowa) i koła
    dwumasowego. Co do 2.0 to prawda że jest to bardzo przyzwoity i trwały
    silnik, jedyny chyba popularny problem w tym silniku to nietrwały system
    klapek-przepustniczek w kolektorze dolotowym. Wielu użytkowników żałuje
    na nowy kolektor czy zestaw naprawczy i wywala je po prostu, warto
    sprawdzić, czy w kupowanym aucie ktoś takiego druciarstwa już nie
    dokonał. To co sobie na pewno odpuść to TDDI 90 (za słaby), 1.8 110 (za
    słaby), 1.8 SCi 130 (egzotyczny silnik z bezpośrednim wtryskiem) no i
    moim zdaniem także 1.8 125 który w mojej opinii jest za słaby, ale wiele
    osób jeździ i nie narzeka. Jeśli szukasz czegoś do spokojnej, w miarę
    taniej eksploatacji to rozważałbym chyba głównie benzynowe 2.0 lub TDDI
    115, aczkolwiek moim zdaniem jedyny adekwatny silnik do tego auta to 3.0
    V6, ew. 2.2 TDCI.

    --
    ignorance is bliss

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: