  • 41. Data: 2011-01-17 14:44:41
    Temat: Re: Spalanie Dustera
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > A tam gadasz, producent tak napisał, raz komuś nie używającemu gazu udało
    > się to powtórzyć, więc tyle średnio pali.
    > Jeśli twierdzisz inaczej to się nie znasz, a auto tylko na zdjęciach
    > widziałeś.

    Powiedział ten, który jeździł wszystkimi samochodami a spalanie ocenia na
    podstawie wielkości silnika.
    Stosowny cytat:

    "Proszę bardzo:
    1.8 - 10 litrów średnio
    1.6 - 9,5 litra średnio
    1.4 boxer - 10,5 litra średnio"

    Cytat ma końskie pochodzenie.

  • 42. Data: 2011-01-17 15:02:51
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > nie trzeba zadnego wykladu. automaty sa awaryjne i przeskakuja, po czym
    > sie rozpierdalaja.
    > zaleta manuali jest brak powyzszego oraz mozliwosc jazdy na reduktorzy
    > przy braku CMR.

    Czego najlepszym przykładem jest Nissan Patrol z ręcznie przełączanymi
    sprzęgiełkami....

    > tylko po co ja to pisze lamerom z pmsu....

    No właśnie, po co?

  • 43. Data: 2011-01-17 15:41:11
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > No właśnie, po co?

    no wlasnie .... lamerstwo bedzie wysmiewac dobre rozwiazania dzieki swojemu
    ignoranctwu.

  • 44. Data: 2011-01-17 15:41:35
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Dziękujemy za twoją opinię dotyczącą kwestii nie poruszanej w tym wątku.
    > Cieszy na bardzo, że dałeś upust swojej frustracji i oświęciłeś ciemną
    > masą wikuistą wiedzą z zakresu "tak się to powinno robić".

    masz cos z glowa?
    ja poruszylem temat aro ?

  • 45. Data: 2011-01-17 16:27:12
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości grup

    > nie wysmiewam - zauwaz, ze podszedlem do tematu od strony 'cywilnego'
    > uzytkownika a nie amatora raidow off-road (ktory chce miec wygodnie).
    >
    > Uwazam, ze nie dysponuje stosowna wiedza a tym bardziej doswiadczeniem w
    > temacie by sie za to zabierac - nie wiem skad ta Twoja kasliwosc.

    nie widzisz ze to debil po chuj z nim dyskutowac.

  • 46. Data: 2011-01-17 16:28:29
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "marek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > masz cos z glowa?
    > ja poruszylem temat aro ?

    pozwole sobie zacytowac z pl.regionalne.lublin 'wypierdalaj w podskokach'

  • 47. Data: 2011-01-17 19:08:11
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 17.01.2011 CeSaR <a...@m...com> napisał/a:

    > Powiedział ten, który jeździł wszystkimi samochodami a spalanie ocenia na
> [...]

    Kurde to moje 2.0 się nie łapie ostatnio. Z ostatnich 2500 km 9,4 / 100
    km ;) Chociaz poprzednie 10 000 km zrobiło ze średnią 10,5 co by się
    jakoś wpisywało w ten obrazek ;)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 48. Data: 2011-01-17 19:09:20
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 17.01.2011 BartekK <s...@N...org> napisał/a:

    > 1L to praktycznie nic.
    > Wi?ksze spalanie nie jest zwi?zane tylko z nap?dem, bo nawet od??czony
    > nap?d (w skrzyni) daje opory - drugi most, uk?ad ró?nicowy, wa? itd.

    Drugi most ;) ? To Duster FWD już jakis posiada ? ;)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 49. Data: 2011-01-17 19:49:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    wiadomości news:slrnij91cb.rma.karmmnie@chloru.net...

    > Kurde to moje 2.0 się nie łapie ostatnio. Z ostatnich 2500 km 9,4 / 100
    > km ;) Chociaz poprzednie 10 000 km zrobiło ze średnią 10,5 co by się
    > jakoś wpisywało w ten obrazek ;)

    Hłe, hłe, widzę że cysorz nie wyłapał ironii i zagotowało mu się pod
    kopułką. ;-)
    Ale po co go wyciągasz z szamba to już nie pojmuję.

  • 50. Data: 2011-01-17 20:17:34
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-01-17 19:09, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > Drugi most ;) ? To Duster FWD już jakis posiada ? ;)
    No most może nie, ale cały układ od piasty do układu różnicowego...
    Jak zwał tak zwał. Jeśli półosie idą w pochwie do układu różnicowego -
    to jest zwane "mostem", i to jest klasyczna konstrukcja od 100. Jak most
    jest "łamany" (skrętny w połowie, jak w tatrach), to nadal jest mostem?
    A jak układ różnicowy to osobna skrzynka, od niej idą "w powietrzu"
    półosie po obu stronach zakańczane przegubami - to jak to nazwać?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173