  • 61. Data: 2011-01-18 12:16:16
    Temat: Re: Spalanie Dustera
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > http://motoryzacja.interia.pl/testy/wiadomosci/pierw
    sza_jazda/news/calkiem-nowa-kia-sportage,1530924

    No to nie wiem, jak interesowałem się kilka tygodni po debiucie, to silnik
    1.7 crdi był dostępny z wersją 4*4 za 85 000.
    Ale może coś pokręciłem i trzeba będzie na niego czekać jeszcze dłużej.

    > dustera 1.5dci 4x4 kupisz za 65tys - sprawdzalem 'w saluunie' ;)
    > (za 60 daloby sie tez go wyrwac - i chyba taka cena byla na poczatku -
    > pewnie chodzi o roznice kursowe, promocje, etc) - wiec nie wiem skad ty te
    > 75tys bierzesz.

    Pisałem.
    Trzeba go doposażyć, bo standardowo jest wyposażony jak auto klasy B.
    Czyli praktycznie wrzucić do niego wszystko co się da.
    Dopiero wtedy można go porównywać ze Sportage w standardzie.

    BTW: Automatu nie chcę.

  • 62. Data: 2011-01-18 12:39:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > Duster 4x4 1.5dci = 65tys (w.Laureate)
    > a jak dodasz wszystkie mozliwe opcje masz cene 71tys.
    > - wiec sporo zawyzasz

    Zapomniałeś o wyborze lakieru i tapicerki.
    Możesz wyjść w konfiguratorze nawet ponad 75 tys.