  • Data: 2013-04-15 19:23:24
    Temat: Re: Spalanie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ale jak to ma działać?
    > Tobie mamy wierzyć na słowo?

    Wystarczy nie wierzyć ludziom, którzy nie potrafią rozwiązać prostego
    równania z jedną niewiadomą.

    > Wskażesz bład?

    Nalej sobie do 5l kanistra paliwa do pełna.
    Powinno wejść jakieś 5,0-5,2 l.
    A potem postaw go na krawężniku, przedem wyżej niż tyłem i zamelduj ile
    paliwa udało się jeszcze wlać "do pełna".
    Jaki to jest procent wobec 5 litrów?
    Naprawdę pomijalny i uśrednialny?