eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanieRe: Spalanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie
    Date: Sun, 14 Apr 2013 00:47:01 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <kkcnpj$qpr$1@mx1.internetia.pl>
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <516342f0$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <i...@4...com> <kk4fe5$lca$3@dont-email.me>
    <f...@4...com>
    <kk6mkq$aan$1@news.task.gda.pl>
    <d...@g...com>
    <51682423$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <51686ca3$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <51687483$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <516914fe$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5169262d$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <516972e3$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5169d1ae$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1365893747 27451 83.238.168.227 (13 Apr 2013 22:55:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Apr 2013 22:55:47 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <5169d1ae$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489178
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    >
    >> Rany boskie! Czego Ci znowu brakuje?
    >> 1. Wlewasz do pelna. Zapisujesz stan licznika
    >> 2. Wlewasz znowu do pelna.
    >
    > Nic trudnego, tyle ze nie masz dokladnie ZADNEJ wiedzy, czy Twoje pierwsze
    > pelno=Twoje drugie pelno.
    > Wystarczy ze krzywo staniesz na stacji, albo temperatura sie zmieni i juz
    > wyniki z czapy.

    Puknj się w głowę. Powierzchnia tankowania na stacji jest poziomowana by
    pojazdy nie toczyły się same. Nawet gdybyś nierówno stanął to tankując do
    pełna masz co najwyżej różnicę pochylonej powierzchni paliwa w rurze idącej
    do baku bo bak masz już cały wypełniony, czyli np 0,2l wobec tankowanych np
    20l. To to jest niedokładność 1%. Twój samochód na pewno nie mierzy
    dokładniej rezerwy podczas jazdy bo paliwo w baku wypełnia go na powierzchni
    wielokrotnie większej od powierzchni w rurze do baku a na dodatek twój
    samochód ciągle buja się i np jedzie po ciągle pochylonej lewo/prawo drodze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: