-
Data: 2013-04-14 12:25:07
Temat: Re: Spalanie
Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Uzytkownik "Axel" <a...@o...bezspamu.pl> napisal w wiadomosci grup
dyskusyjnych:kke05l$rb2$...@m...internetia.pl...
>
> "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
> news:5169d1ae$0$1269$65785112@news.neostrada.pl...
>>
>> Nic trudnego, tyle ze nie masz dokladnie ZADNEJ wiedzy, czy Twoje
>> pierwsze pelno=Twoje drugie pelno.
>
> Dokladnie tak sam, jak nie masz zadnej wiedzy, czy zapalenie lampki
> rezerwy nastapilo przy takiej samej ilosci paliwa, jak poprzednim razem.
Owszem, przy czym z obserwacji wynika, ze tak sie dzieje.
Zreszta wole zaufac algorytmowi którym komputer samochodu ustala ilosc
pozostalego w baku paliwa niz szczesciu na które trzeba liczyc przy "do
pelna".
>
>> Wystarczy ze krzywo staniesz na stacji, albo temperatura sie zmieni i juz
>> wyniki z czapy.
>
> Wystarczy, ze jezdnia jest pochylona pod innym katem, zjezdzasz z góry,
> albo pod górke, dodasz gazu, albo zahamujesz i juz moze sie zapalic
> kontrolka, która juz nie zgasnie.
No wlasnie zgasnie w takiej sytuacji.
Czasem sie tak zdarza i oczywiscie w takim przypadku odnotowuje moment
OSTATNIEGO zapalenia sie kontrolki.
> Temperatura sie tak samo moze zmieniac jak na stacji, wiec zdecydowanie
> wiecej czynników powoduje duzo wieksze niedokladnosci w pomiarze, niz przy
> tankowaniu "pod korek".
Nie zgadzam sie.
Tankowanie "pod korek" nie jest mierzone w ZADEN sposób, rezerwa jest,
chocby miala swoje wady.
> Dowód - kilka razy zdarzylo mi sie, ze znaczek rezerwy zgasl po wylaczeniu
> silnika i nie pojawil sie po ponownym odpaleniu - dopiero po kilku
> kilometrach znów sie zapalil.
To akurat nie stanowi problemu, koryguje sie osiagniety przebieg i tyle.
Gorzej by bylo, gdyby zdarzyla sie sytuacja odwrotna.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.04.13 13:29 J.F.
- 14.04.13 18:22 Cavallino
- 14.04.13 18:33 J.F.
- 14.04.13 22:57 Cavallino
- 14.04.13 22:57 Budzik
- 14.04.13 23:05 Cavallino
- 14.04.13 23:57 Budzik
- 15.04.13 11:57 Budzik
- 15.04.13 13:08 k...@g...com
- 15.04.13 13:44 komar
- 15.04.13 14:46 Budzik
- 15.04.13 18:14 Cavallino
- 15.04.13 19:17 Budzik
- 15.04.13 19:23 Cavallino
- 15.04.13 20:10 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=