eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanieRe: Spalanie
  • Data: 2013-04-14 02:00:49
    Temat: Re: Spalanie
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sunday, April 14, 2013 7:44:23 AM UTC+10, Cavallino wrote:
    > >> Wiem ile przejechalem miedzy jednym a drugim zapaleniem kontrolki, wiem
    >
    > >> ile
    >
    > >> w tym czasie zatankowalem.
    >
    > >> Nie mam zadnych dodatkowych potrzeb co do momentu tankowania.

    > > Naprawde? To nie musisz pierwszy raz tankowac _dokladnie_ jak sie zaswieci
    >
    > > kontrolka?
    >
    >
    >
    > Nie, bo i po co?
    >
    >
    > > No to ile spalilem:
    >
    > > zaswiecila sie kontolka, przejechalem jeszcze 47km i wlalem 18 litrow.
    >
    > > Kontrolka zapalila sie za kolejne 200km. Ile spalilem? Konkretna liczbe
    >
    > > >prosze.
    >
    >
    >

    > 7,2874493 l/100 km


    Uczyles sie matematyki w szkole filozofii? Pomysl!


    > Co w tym takiego trudnego, bo nie czaje?

    Ano to ze nie wiesz jakie bylo spalanie na odcinku 47 kilometrow jakie ptrzejechales
    do stacji po zapaleniu sie kontrolki. I tego sie nie da wyliczyc. Przeczytaj jeszcze
    raz co napisalem, tym razem ze zrozumieniem:

    "zaswiecila sie kontolka, przejechalem jeszcze 47km i wlalem 18 litrow. Kontrolka
    zapalila sie za kolejne 200km. Ile spalilem?"

    Odpowiem ze Ciebie - na to nie da sie odpowiedziec bo wlales 18 litrow ale spaliles
    18 litrow + x litrow do stacji. Przejechales 247 kilometrow ale nie wiesz ile paliwa
    na tym dystansie spaliles. Wiesz tylko ze wiecej niz 18 litrow.

    > > no wlasnie, LOL. Jesli nie wiesz ile bylo w baku za pierwszym razem (np.
    >
    > > znalazles stacje po 40 km od zapalenia kontrolki) to nie da sie policzyc
    >
    > > ile spaliles.
    >
    >
    >
    > Oczywiscie ze sie da, bo zupelnie nieistotny jest moment tankowania.

    Istotny bo paliwo palisz tez w drodze do stacji po zapaleniu kontrolki.


    > Wazny jest moment wyznaczania przebiegu, a ten ma miejsce w momencie
    >
    > zapalenia sie rezerwy.

    Nie rozumiem Twojej metody, serio.
    Zapala mi sie kontrolka, jade na stacje 10 km. Tankuje 10 litrow. Przejezdzam 100km.
    Ile spalilem? Nie wiem, bo nie wiem ile spalilem do stacji (10km). Twoja metoda
    dziala tylko jesli wlejesz te 10 litrow _dokladnie_ w momencie zaswiecenia kontrolki.
    Wtedy, jesli zapali sie po raz kolejny za 100km wiesz ze pali 10/100. Ale to dziala
    tylko jesli wlales 10 litrow dokladnie w momencie zapalenia kontrolki - czyli jednak
    wozisz te kanistry.


    > > Rany boskie! Czego Ci znowu brakuje?
    >
    > > 1. Wlewasz do pelna. Zapisujesz stan licznika
    >
    > > 2. Wlewasz znowu do pelna.
    >

    > Nic trudnego, tyle ze nie masz dokladnie ZADNEJ wiedzy, czy Twoje pierwsze
    >
    > pelno=Twoje drugie pelno. > Wystarczy ze krzywo staniesz na stacji, albo
    temperatura sie zmieni i juz > wyniki z czapy.

    Mniej "z czapy" niz liczenie od zaswiecenia sie rezerwy.


    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:
    http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia
    --

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: