-
Data: 2013-04-14 18:22:13
Temat: Re: Spalanie
Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:3rktn0r6romg$.1g5ipiq52fnjp$.dlg@40tude
.net...
> Dnia Sun, 14 Apr 2013 12:25:07 +0200, Cavallino napisał(a):
>> Uzytkownik "Axel" <a...@o...bezspamu.pl> napisal w wiadomosci grup
>>> Dokladnie tak sam, jak nie masz zadnej wiedzy, czy zapalenie lampki
>>> rezerwy nastapilo przy takiej samej ilosci paliwa, jak poprzednim razem.
>>
>> Owszem, przy czym z obserwacji wynika, ze tak sie dzieje.
>
> Bo ci komputer wyswietla prawie tyle samo km do konca ?
Dokładnie, w podobnych warunkach daje podobne wyniki.
Stwierdzam, że algorytm działa dość prawidłowo.
> algorytm pewnie tak napisany, aby nia zabraklo za wczesnie.
I bardzo dobrze.
W niczym to nie przeszkadza, ewentualny błąd jest podobny przy każdym
działaniu tego algorytmu, czyli w każdym przypadku.
Dokładnie odwrotnie niż przy tankowaniu "do pełna", gdzie największą rolę
gra czynnik losowy i ludzki.
>> Tankowanie "pod korek" nie jest mierzone w ZADEN sposób,
>
> pistolet w jakis sposob mierzy kiedy sie wylaczyc.
Nie - pistolet nic nie mierzy, tylko się wyłącza gdy poczuje ciecz na końcu.
U mnie - pierwszy raz tak gdzieś kilkanaście litrów przed stanem "do pełna",
w Punto było tak gdzieś po wlaniu każdych 2l.
>
>> rezerwa jest, chocby miala swoje wady.
>
> przepuszczona przez komputer z ambitnym algorytmem ? mierzone jest,
> ale malo miarodajnie.
Jak dla mnie wystarczy.
>
>>> Dowód - kilka razy zdarzylo mi sie, ze znaczek rezerwy zgasl po
>>> wylaczeniu
>>> silnika i nie pojawil sie po ponownym odpaleniu - dopiero po kilku
>>> kilometrach znów sie zapalil.
>> To akurat nie stanowi problemu, koryguje sie osiagniety przebieg i tyle.
>> Gorzej by bylo, gdyby zdarzyla sie sytuacja odwrotna.
>
> Ale pokazuje ze ta lampka rozrzut ma.
Musi mieć.
Ale interesuje nas stan końcowy.
W miarę stabilny.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.04.13 18:33 J.F.
- 14.04.13 22:57 Cavallino
- 14.04.13 22:57 Budzik
- 14.04.13 23:05 Cavallino
- 14.04.13 23:57 Budzik
- 15.04.13 11:57 Budzik
- 15.04.13 13:08 k...@g...com
- 15.04.13 13:44 komar
- 15.04.13 14:46 Budzik
- 15.04.13 18:14 Cavallino
- 15.04.13 19:17 Budzik
- 15.04.13 19:23 Cavallino
- 15.04.13 20:10 John Kołalsky
- 15.04.13 21:34 Axel
- 16.04.13 09:57 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=