-
11. Data: 2010-08-07 11:35:12
Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
> Tomasz Pyra pisze:
>
>> Tryb awaryjny - nie zapala się w tym momencie jakiś "check engine" czy
>> coś?
>> W każdym razie trzeba samochód podłączyć pod komputer i zobaczyć o co mu
>> chodzi.
>
> Tomaszu nie mieszaj mu w glowie, bo temat jest tak dobrze znany, ze nie
> trzeba tu juz nic kombinowac.
Dobrze znany to ty jesteś z twoich głupich uwag.
Logi dynamiczne za pomocą programów diagnostycznych to podstawa przy
naprawie dzisiejszych autek. Zacznie wymieniać pół elementów bez żadnego
podglądu na to jakie sygnały wyjściowe zapodają sterowniki...i będzie robił
sobie koszty. Diagnostykę komputerową wymyślono po to nie aby powiedzieć co
się dokładnie zepsuło lecz po to aby ułatwić sposób naprawy celem jak
najmniejszego demontażu elementów przy sprawdzaniu stanu pojazdu (silnika)
--
Bugatti
-
12. Data: 2010-08-07 18:35:37
Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Od: Karolek <d...@o...pl>
Bugatti pisze:
> Dobrze znany to ty jesteś z twoich głupich uwag.
> Logi dynamiczne za pomocą programów diagnostycznych to podstawa przy
> naprawie dzisiejszych autek. Zacznie wymieniać pół elementów bez żadnego
> podglądu na to jakie sygnały wyjściowe zapodają sterowniki...i będzie
> robił sobie koszty. Diagnostykę komputerową wymyślono po to nie aby
> powiedzieć co się dokładnie zepsuło lecz po to aby ułatwić sposób
> naprawy celem jak najmniejszego demontażu elementów przy sprawdzaniu
> stanu pojazdu (silnika)
>
>
ROTFL :P
Kolejny teoretyk.
Szkoda, ze bez zadnej praktyki :/
--
Karolek
-
13. Data: 2010-08-07 18:37:37
Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Od: Karolek <d...@o...pl>
Bugatti pisze:
>> LOL :>
>> To jakis belkot jest to co tu wypisujesz.
>> Proponuje Ci moze troche wiecej praktyki, a mniej pierdolenia na grupach.
>> "praca lopatek w turbinie N75" niezly tekst... usmialem sie po pachy :P
>
>
> Bełkocie....N75 to czujnik a nie nazwa turbiny pacanie.
Buahahaa :P
Teraz to pojechales na maksa :>
Wez sie moze jednak doucz bo nawet teoretyk z ciebie kiepski.
P.S. Jezeli mnie nazwasz pacanem to jak powinni ciebie nazywac?
--
Karolek
-
14. Data: 2010-08-07 19:58:54
Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
> ROTFL :P
> Kolejny teoretyk.
> Szkoda, ze bez zadnej praktyki :/
Miałeś w ręcach VCDSa ? Jeśli tak to powiedź Nam wszystkim co ma wskazywać
(i gdzie) te usterki które napisałeś w swoim poście o 15:22:
"Sprawdzic podcisnienia, sam elektrozawor, a na koniec czyszczenie
turbosprezarki (chociaz na 90% to bedzie wina turbosprezarki)."
Sprawdzimy jaki z ciebie teoretyk ... bo napisałeś "sam elektrozawór" nie
określając który konkretnie bo w TDI jest ich kilka mądralo.
--
Bugatti
-
15. Data: 2010-08-07 20:24:15
Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
Karolek pisze:
> LOL :>
> To jakis belkot jest to co tu wypisujesz.
> Proponuje Ci moze troche wiecej praktyki, a mniej pierdolenia na grupach.
> "praca lopatek w turbinie N75" niezly tekst... usmialem sie po pachy :P
N75 to zawor, a tak ogolnie to rzeczywiscie nalezy zrobic logi, bo z
fusow nie ma co wrozyc, mogly rzeczywiscie zapiec sie kierownice.
--
Pozdrawiam,
Maciek
-
16. Data: 2010-08-07 20:31:04
Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Od: "uciu" <g...@i...pl>
notlauf:-)
przerabiałem to, czyszczenie turbiny pomogło.
Czasem przy 150km.h na autobahnie wyłaczałem silnik i załaczalem:-)
ale jak silnik stracił moc przy wyprzedzaniu kilku tirów... i gdy z
naprzeciwka wyskoczył kolejny nie było wesoło...
--
-----
uciu
-
17. Data: 2010-08-07 22:20:35
Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości:
> Karolek pisze:
>
>> LOL :>
>> To jakis belkot jest to co tu wypisujesz.
>> Proponuje Ci moze troche wiecej praktyki, a mniej pierdolenia na grupach.
>> "praca lopatek w turbinie N75" niezly tekst... usmialem sie po pachy :P
>
> N75 to zawor
i czujnik też , bo przekazuje sygnały elektryczne do ECU pokazujące w jakim
stopniu ograniczna doładowanie ;-)
Pozdr.
--
Bugatti
-
18. Data: 2010-08-08 12:45:30
Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Od: Karolek <d...@o...pl>
Bugatti pisze:
> Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
>
>> ROTFL :P
>> Kolejny teoretyk.
>> Szkoda, ze bez zadnej praktyki :/
>
> Miałeś w ręcach VCDSa ? Jeśli tak to powiedź Nam wszystkim co ma
> wskazywać (i gdzie) te usterki które napisałeś w swoim poście o 15:22:
> "Sprawdzic podcisnienia, sam elektrozawor, a na koniec czyszczenie
> turbosprezarki (chociaz na 90% to bedzie wina turbosprezarki)."
>
> Sprawdzimy jaki z ciebie teoretyk ... bo napisałeś "sam elektrozawór"
> nie określając który konkretnie bo w TDI jest ich kilka mądralo.
>
Hihi :>
Chcesz mnie smiechem zabic?
--
Karolek
-
19. Data: 2010-08-08 12:59:29
Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Od: Karolek <d...@o...pl>
Bugatti pisze:
> Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości:
>
>> Karolek pisze:
>>
>>> LOL :>
>>> To jakis belkot jest to co tu wypisujesz.
>>> Proponuje Ci moze troche wiecej praktyki, a mniej pierdolenia na
>>> grupach.
>>> "praca lopatek w turbinie N75" niezly tekst... usmialem sie po pachy :P
>>
>> N75 to zawor
>
> i czujnik też , bo przekazuje sygnały elektryczne do ECU pokazujące w
> jakim stopniu ograniczna doładowanie ;-)
>
Buhaha, Ty naprawde chcesz mnie smiechem zabic :>
Dobra nie bede sie znecal.
N75 to tylko zaworek, nie ma tam zadnego czujnika... to o czym piszesz
to zadane wypelnienie podawane na ten zaworek w celu okreslonego jego
otwarcia, co spowoduje okreslone przesuniecie silownika podcisnieniowego
na turbosprezarce, a co za tym idzie okreslone wychylenie kierownic w
samej turbosprezarce.
Takze zakoduj sobie, ze to nie jest informacja zwrotna z zaworu N75
mowiaca o jego otwarciu, tylko to jest informacja o tym jaka wartosc
otwarcia, sterownik silnika zadal na ten zaworek (a czy sam zaworek
wykonal ta opercje poprawnie, to juz inna bajka).
Mozesz sie brandzlowac komputerem... VCDSami :P chociaz wystarczy zwykly
VAG COM i interfejs za 20zl i sobie odczytac blad w postaci
przekroczenia cisnienia doladowania, mozesz odczytac aktualne cisnienie
i porownac z oczekiwanym i dojsc do wniosku, ze jest za wysokie, ale
dalej i tak musisz wykonac procedure opisana wczesniej, czyli sprawdzic
podcisnienia, zaworek, wyczyscic turbosprezarke.
Podobnie jak do innych grupowych pajacow, slowa przepraszam nie oczekuje.
--
Karolek
-
20. Data: 2010-08-08 13:00:15
Temat: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Od: Karolek <d...@o...pl>
uciu pisze:
> notlauf:-)
> przerabiałem to, czyszczenie turbiny pomogło.
> Czasem przy 150km.h na autobahnie wyłaczałem silnik i załaczalem:-)
>
> ale jak silnik stracił moc przy wyprzedzaniu kilku tirów... i gdy z
> naprzeciwka wyskoczył kolejny nie było wesoło...
>
Niee masz VCDSa? ;P
--
Karolek