eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mai
    l
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
    Date: Sun, 08 Aug 2010 12:59:29 +0200
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 38
    Message-ID: <i3m2q4$2u88$1@news.mm.pl>
    References: <i3gp9u$4jf$1@inews.gazeta.pl>
    <4c5c60fb$0$21000$65785112@news.neostrada.pl> <i3j0gs$vic$1@news.mm.pl>
    <i3k8cg$k3$1@node2.news.atman.pl>
    <4c5dc00b$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1281265284 96520 81.190.86.247 (8 Aug 2010 11:01:24 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Aug 2010 11:01:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <4c5dc00b$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2302279
    [ ukryj nagłówki ]

    Bugatti pisze:
    > Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości:
    >
    >> Karolek pisze:
    >>
    >>> LOL :>
    >>> To jakis belkot jest to co tu wypisujesz.
    >>> Proponuje Ci moze troche wiecej praktyki, a mniej pierdolenia na
    >>> grupach.
    >>> "praca lopatek w turbinie N75" niezly tekst... usmialem sie po pachy :P
    >>
    >> N75 to zawor
    >
    > i czujnik też , bo przekazuje sygnały elektryczne do ECU pokazujące w
    > jakim stopniu ograniczna doładowanie ;-)
    >

    Buhaha, Ty naprawde chcesz mnie smiechem zabic :>
    Dobra nie bede sie znecal.
    N75 to tylko zaworek, nie ma tam zadnego czujnika... to o czym piszesz
    to zadane wypelnienie podawane na ten zaworek w celu okreslonego jego
    otwarcia, co spowoduje okreslone przesuniecie silownika podcisnieniowego
    na turbosprezarce, a co za tym idzie okreslone wychylenie kierownic w
    samej turbosprezarce.
    Takze zakoduj sobie, ze to nie jest informacja zwrotna z zaworu N75
    mowiaca o jego otwarciu, tylko to jest informacja o tym jaka wartosc
    otwarcia, sterownik silnika zadal na ten zaworek (a czy sam zaworek
    wykonal ta opercje poprawnie, to juz inna bajka).
    Mozesz sie brandzlowac komputerem... VCDSami :P chociaz wystarczy zwykly
    VAG COM i interfejs za 20zl i sobie odczytac blad w postaci
    przekroczenia cisnienia doladowania, mozesz odczytac aktualne cisnienie
    i porownac z oczekiwanym i dojsc do wniosku, ze jest za wysokie, ale
    dalej i tak musisz wykonac procedure opisana wczesniej, czyli sprawdzic
    podcisnienia, zaworek, wyczyscic turbosprezarke.
    Podobnie jak do innych grupowych pajacow, slowa przepraszam nie oczekuje.

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: