-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mai
l
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spadek mocy po gwaltownym przyspieszaniu [Touran 2.0 TDI 140 KM]
Date: Sun, 08 Aug 2010 12:59:29 +0200
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 38
Message-ID: <i3m2q4$2u88$1@news.mm.pl>
References: <i3gp9u$4jf$1@inews.gazeta.pl>
<4c5c60fb$0$21000$65785112@news.neostrada.pl> <i3j0gs$vic$1@news.mm.pl>
<i3k8cg$k3$1@node2.news.atman.pl>
<4c5dc00b$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1281265284 96520 81.190.86.247 (8 Aug 2010 11:01:24 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Aug 2010 11:01:24 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <4c5dc00b$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2302279
[ ukryj nagłówki ]Bugatti pisze:
> Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości:
>
>> Karolek pisze:
>>
>>> LOL :>
>>> To jakis belkot jest to co tu wypisujesz.
>>> Proponuje Ci moze troche wiecej praktyki, a mniej pierdolenia na
>>> grupach.
>>> "praca lopatek w turbinie N75" niezly tekst... usmialem sie po pachy :P
>>
>> N75 to zawor
>
> i czujnik też , bo przekazuje sygnały elektryczne do ECU pokazujące w
> jakim stopniu ograniczna doładowanie ;-)
>
Buhaha, Ty naprawde chcesz mnie smiechem zabic :>
Dobra nie bede sie znecal.
N75 to tylko zaworek, nie ma tam zadnego czujnika... to o czym piszesz
to zadane wypelnienie podawane na ten zaworek w celu okreslonego jego
otwarcia, co spowoduje okreslone przesuniecie silownika podcisnieniowego
na turbosprezarce, a co za tym idzie okreslone wychylenie kierownic w
samej turbosprezarce.
Takze zakoduj sobie, ze to nie jest informacja zwrotna z zaworu N75
mowiaca o jego otwarciu, tylko to jest informacja o tym jaka wartosc
otwarcia, sterownik silnika zadal na ten zaworek (a czy sam zaworek
wykonal ta opercje poprawnie, to juz inna bajka).
Mozesz sie brandzlowac komputerem... VCDSami :P chociaz wystarczy zwykly
VAG COM i interfejs za 20zl i sobie odczytac blad w postaci
przekroczenia cisnienia doladowania, mozesz odczytac aktualne cisnienie
i porownac z oczekiwanym i dojsc do wniosku, ze jest za wysokie, ale
dalej i tak musisz wykonac procedure opisana wczesniej, czyli sprawdzic
podcisnienia, zaworek, wyczyscic turbosprezarke.
Podobnie jak do innych grupowych pajacow, slowa przepraszam nie oczekuje.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=