  • Data: 2010-05-13 13:26:55
    Temat: Re: Sony to zło (EVIL) :-)
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 May 2010 13:17:36 +0200, Jan Rudziński <j...@g...pl> wrote(a):

    > Dobrze mówisz:
    >
    > http://www.dpreview.com/previews/sonynex5/
    >
    > "A mount adapter will be available, giving the ability to use Sony and
    > Minolta Alpha-mount lenses. The LA-EA1 adapter will have a motor to
    > control the lens aperture but nothing to driving the autofocus (they
    > can't currently focus SSM and SAM lenses with built-in focus motors
    > either)."
    >
    > Ten 1% też nie będzie obsługiwany - dlaczego?

    Gdzieś w materiałach prasowych była wzmianka iż wydajność szkieł SSM/SAM
    z kontrastowym AF NEXów była niezadowalająca. Nie wiem na ile to prawda,
    a na ile jednak chęć zapewnienia sobie sprzedaży szkieł z nowym
    mocowaniem...

    Ciekawi mnie nastomiast czy nie pojawią się przejściówki aleternatywnych
    producentów, która pozwolą na działanie AF ze szkłami które mają silnik.
    Z technicznego punktu widzenia chyba nie ma przeszkód.

    B.