  • Data: 2010-05-11 11:40:56
    Temat: Re: Sony to zło (EVIL) :-)
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Bartosz Mierzwiak" <b...@w...pl> wrote:

    > Bo to zapewne ten sam sensor który siedzi w A450/550...

    Ranking DxO:
    - a450/550 - pozycja 34/32;
    - D5000/D90 - poz. 18/17.

    Czyli jeśli Sony nie nauczyło się wreszcie wyciskać maksimum z
    dotychczasowych matryc, to któreś z powyższych twierdzeń jest błędne. ;-)

    Ale i tak super, że wreszcie Sony wypuściło swojego dość ohydnego
    "kwadraciaka" (Samsung chyba kiedyś robił takie potworki). To jednak
    wciąż kolejna już firma w segmencie (czwarta z czterech), która nie
    odważyła się wyjść poza zgrany do cna zestaw szkieł, mimo że sama zmiana
    propozycji byłaby już sama w sobie jakąś wartością. Drugi fundamentalny
    błąd, oczywiście dla mnie, to podejście typowo lamersko-gadżeciarskie -
    to wciąż zabawka dla fotograficznych idiotków, a nie narzędzie do
    zaawansowanego wyżycia się fotograficznego.

    Ech, przydałaby się taka Leica M9 z życiowym zakresem fajnych
    szkieł, lekko ukompaktowiona... (nowoczesny EVF, video, obrotowy LCD,
    mocny flesz, stabilizacja w korpusie, pilot, assist lamp... :))))

    Ale fajnie, że presja na uczestników rynku rośnie! Chyba ostatnia
    nadzieja w Pentaksie, bo C/N są pewnie zbyt zaskorupiałe w swych
    segmentach na takie rewolucje. ;-)

    pozdrawiam

    /-/

    Mariusz [mr.]