  • Data: 2010-08-25 16:04:54
    Temat: Re: Sony stworzyło nową kategorię cyfrówek
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał:

    > Ja też. Mnie ruchome lustro i wszystko co z nim związane nie
    > przeszkadza. Ale zdaje się, że Sony nie chce uderzyć w tych, którzy mają
    > uzasadnienie dla posiadania lustra, czyż nie? To alternatywa - ponad to
    > taka, która pewnie znajdzie swoje zastosowania. Nikt nie zmusza. Decyzja
    > projektowa o użyciu częściowo przepuszczalnego lustra niesie za sobą
    > konsekwencje, ale to nie czyni jej z gruntu złą decyzją.
    >[...]

    Dokładnie - każdemu w/g potrzeb. Dla tych, którzy cenią sobie cichą pracę i
    brak drgań od unoszenia lustra a jednocześnie chcą mieć AF z detekcją
    fazową - to moze być dobre rozwiazanie. Dla innych - lepsza może byc
    klasyczna lustzranka lub EVIL. W sumie jakiś fragment rynku te nowe
    konstrukcje Sony przechwycą - sądzę jednak, że będzie to segment dość
    niszowy.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)