    From: John Smith <u...@e...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [Sony] piękneszkło
    Date: Thu, 03 Dec 2009 18:26:53 +0100

    gietrzy napisał(a):

    > Masz na stronie dcwatch.
    > Do wszystkiego co mi podpasuje, dla 1:1 za $200?
    > Podoba mi się bokeh (tulipany) jak na $200, podoba mi się ogniskowa, nie podoba
    > mi się światło, ale h-iso mam całkiem przyjemne więc i nocą na pole (Janko czy
    > teraz mogę beztrosko jechać do Krak?) można wyskoczyć z lekkim lensem.
    >
    > Poza tym ładnie by mi pasował w stopce na forum obok Tamrona 60/2 i 100/IS ;)
    >
    > Co do kita, proszę nie żartuj. Kitem tak blisko nie podjedziesz.

    Nie żartuję, tylko po prostu mi wystarcza do takich "makro" jakie robię.
    Piszecie: kwiatki, OK. Nie mój temat stąd nie potrzebowałem takiego
    szkła. Rozumiem, że można to traktować jako szkło do wszystkiego (czyli
    do niczego). Ale czy do takich zastosowań jak piszecie nie prościej jest
    wziąć dowolnego kompakta? Jeszcze zooma będzie miał oprócz tego makro i
    mniejszy będzie.

    --
    Mirek