  • Data: 2009-10-19 20:46:49
    Temat: Re: Sony, matryca i ich serwis
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:743903037.20091019193228@_spam_gazeta.pl...
    > Witam !

    Tu jest zdjęcie z pentaxa k10D, który ma matrycę sony:
    http://c.wrzuta.pl/wi18484/4d5949fc000e08c84adccdb9/
    0/dark

    ISO 100, 30 sekund z założonym dekielkiem, zrobione pięć minut temu.
    Odszumianie wyłączyłem specjalnie dla tego zdjęcia, normalnie mam włączone.
    Nie wykonywałem żadnych operacji na tym zdjęciu poza zmianą nazwy. Exif i
    oryginał zdjęcia do sprawdzenia.

    Możesz pokazać je serwisowi.

    Moge zrobić jeszcze inne, z innym ISO, jesli jesteś zainteresowany, to tez
    wrzucę, mogę też zrobić i wrzucić rawa.
    Miałem jeszcze z rok temu fuji F6500fd i on szumiał wyjątkowo na ISO 100
    przy takim teście (tylko ciapki były wielokolorowe), ale ponieważ nie było
    tego widać na zdjęciach (poza testami) nie przejmowałem się i robiłem nim z
    powodzeniem b. fajne zdjęcia.

    --
    Yogi(n)