    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sony bezlustrowo
    Date: Thu, 10 Sep 2009 23:14:41 +0200

    Janko Muzykant wrote:
    > Na dobrą sprawę moje gnioty niezawodowe mogłyby powstać z canona a400.

    Moje mogłyby często powstawać i komórką, ale będzie mnie wkurzać ich jakość.

    > Ale trochę z przekory czy wygodnictwa robię je nieco lepszymi aparatami.

    No właśnie - wygoda, lepsza jakość i większe możliwości. To dlatego
    rozglądam się za evilopodobnym, ale jak już mam kupować to coś porządnego.

    > Natomiast nie jest tego powodem jakieś ograniczenie sprzętowe i trochę
    > nie rozumiem takich żalów :)

    No dobrego portretu zwykłym kompakcikiem to nie zrobisz, bo po prostu nie
    masz możliwości by odpowiednio rozmyć tło. To jak najbardziej ograniczenie
    techniczne.

    d.