  • 1. Data: 2011-08-28 19:03:53
    Temat: Sony DSC-T2 nie do użytku?
    Od: Piter <p...@g...com>

    Aparat Sony DSC-T2.
    1. Próbowałem dostać się do karty pamięci, ale chyba nadłamałem
    ściankę oddzielającą kartę pamięci od baterii. Udało mi się nawet
    zamknąć pokrywę, którą otwiera się w celu wyjęcia baterii. Aparat
    uruchomił się. Zdjęcia można było robić i zarządzać nimi z poziomu
    aparatu. Przy próbie podłączenia do komputera aparat nie był
    wykrywany. Ostatnio jak włączałem aparat, to nawet nie włączył się.
    Jakieś propozycje?

    2. Wiem, że aparat oferuje funkcję nagrywania video. W tym trybie
    nagrywa zarówno obraz jak i dźwięk. Zależałoby mi na włożeniu aparatu
    do kieszeni i nagrywaniu wyłącznie audio. Czy jest to możliwe? Czy w
    takim przypadku pozostaje włączyć owe nagrywanie video, włożyć do
    kieszeni i potem zgrać plik video na komputer i wyciągnąć z niego
    audio.

  • 2. Data: 2011-08-28 19:05:38
    Temat: Re: Sony DSC-T2 nie do użytku?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-28 21:03, Piter pisze:

> [...]
    > takim przypadku pozostaje włączyć owe nagrywanie video, włożyć do
    > kieszeni i potem zgrać plik video na komputer i wyciągnąć z niego

    Jest jeszcze inna opcja:
    - odnajdujesz w swoim telefonie komórkowym opcję dyktafonu, uruchamiasz
    ją i wkładasz telefon do kieszeni.
    :)

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/

  • 3. Data: 2011-08-28 19:07:57
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 28, 3:03 pm, Piter <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > aparatu. Przy próbie podłączenia do komputera aparat nie był
    > wykrywany. Ostatnio jak włączałem aparat, to nawet nie włączył się.

    Kup sobie czytnik kart.

> [...]
    > takim przypadku pozostaje włączyć owe nagrywanie video, włożyć do
    > kieszeni i potem zgrać plik video na komputer i wyciągnąć z niego

    Kup sobie dyktafon.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 4. Data: 2011-08-28 19:09:17
    Od: Piter <p...@g...com>

    On 28 Sie, 21:05, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Jest jeszcze inna opcja:
    > - odnajdujesz w swoim telefonie komórkowym opcję dyktafonu, uruchamiasz
    > ją i wkładasz telefon do kieszeni.
    > :)

    Oczywiście. Pod warunkiem, że telefon posiada funkcję dyktafonu. Mój,
    mimo, że jest nowy, nie posiada takowej. Dyktafonu nie chcę kupować.
    Natomiast aparat, po odpowiednim skonfigurowaniu, idealnie by się
    nadawał, a ja nie wydałbym przy tym ani złotówki. Moje pytania nadal
    aktualne. Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2011-08-28 19:10:52
    Od: Piter <p...@g...com>

    On 28 Sie, 21:07, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    > Kup sobie czytnik kart.

    Czytamy ze zrozumieniem?
    Nigdzie nie napisałem, że nie posiadam czytnika kart. Gdybym go nie
    posiadał nie widziałbym sensu wyjmowania karty pamięci, podczas
    którego zdaje się uszkodziłem aparat.

  • 6. Data: 2011-08-28 19:13:37
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 28, 3:09 pm, Piter <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > Natomiast aparat, po odpowiednim skonfigurowaniu, idealnie by się
    > nadawał, a ja nie wydałbym przy tym ani złotówki. Moje pytania nadal

    Jesli aparat solidny, to jest jeszcze opcja stosowania go jako tluczka
    do schaboszczakow, wbijania gwozdzi i moze pare innych.

  • 7. Data: 2011-08-28 19:18:47
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 28, 3:10 pm, Piter <p...@g...com> wrote:

    > Czytamy ze zrozumieniem?
    > Nigdzie nie napisałem, że nie posiadam czytnika kart. Gdybym go nie
    > posiadał nie widziałbym sensu wyjmowania karty pamięci, podczas
    > którego zdaje się uszkodziłem aparat.

    Piszemy ze zrozumieniem.
    W ktorym to miejscu jest jakakolwiek sugestia, ze posiadasz czytnik i
    go stosujesz?
    Chyba nie w tym:

  • 8. Data: 2011-08-28 19:42:37
    Od: Piter <p...@g...com>

    On 28 Sie, 21:18, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    > Piszemy ze zrozumieniem.
    > W ktorym to miejscu jest jakakolwiek sugestia, ze posiadasz czytnik i
    > go stosujesz?
    > Chyba nie w tym:

    W żadnym natomiast nie ma sugestii, że nie posiadam czytnika. To
    halucynacja, którą sobie zrobiłeś w interpretacji faktu, że chciałem
    dostać się do karty pamięci w aparacie.

  • 9. Data: 2011-08-28 19:54:05
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 28, 3:42 pm, Piter <p...@g...com> wrote:

    > W żadnym natomiast nie ma sugestii, że nie posiadam czytnika. To
    > halucynacja, którą sobie zrobiłeś w interpretacji faktu, że chciałem
    > dostać się do karty pamięci w aparacie.- Hide quoted text -

    I wlasnie dlatego wyciales ta halucynacje: