  • 51. Data: 2010-01-19 15:00:32
    Temat: Re: Sony DSC-H20 kraj produkcji
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Santana wrote:

    > Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Indyk jest smutny, co stoi w sprzeczności z "śmieszny" ;)

    Nie słyszałeś nigdy o tragifarsie?

    wer

  • 52. Data: 2010-01-19 15:01:35
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Naprawdę nie rozumiesz, że po pierwsze, określony sprzęt nie musi się
    > zupełnie niczym różnić, bez względu na to, gdzie był produkowany? Po
    > drugie, może być tak, że właśnie ten z Japonii może być marniejszy.
    > Wreszcie deklaracja kraju produkcji nie musi mieć zupełnie cokolwiek
    > wspólnego z prawdą. Po prostu dajesz się, jak to mówią nieładnie, dymać
    > samemu sobie. Życie ułudą jest smutne.

    Pocieszaj sie - po prostu Cie nie stac na japonski sprzet i tyle ;)

  • 53. Data: 2010-01-19 15:06:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Pocieszaj sie - po prostu Cie nie stac na japonski sprzet i tyle ;)

    Ja tam wierzę, że kiedyś se jeszcze kupię japońską... bateryjkę albo
    nawet latarkę, ale będzie lans :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 54. Data: 2010-01-19 15:09:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Santana pisze:

    > Indyk jest smutny, co stoi w sprzeczności z "śmieszny" ;)

    Smutny, bo nie może znaleźć Japończyka :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /who ostrzega: życie grozi śmiercią!/

  • 55. Data: 2010-01-19 15:39:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 15:51:40 +0100, nb napisał(a):

    > Miałem ostatnio trochę do czynienia z japońskimi produktami.
    > Od samochodów poprzez elektronikę po wyposażenie kuchni
    > i zupki z torebki. Widać, że jakość produktów japońskich
    > jest wyraźnie lepsza. O ile łatwo stwierdzić jak wygląda
    > i pracuje samochód czy tnie nóż, to z elektroniką trudniej.
    > Nie mam kątomierza by sprawdzić czy prostownik japoński
    > lepiej prostuje, ale jak gra wieża to dobrze słyszę.

    http://hdtvpolska.com/lofiversion/index.php/t15944.h
    tml

    Powiedz mi, jaka to różnica jakościowa może być pomiędzy tymi produktami?
    Bo ceną mogą się różnić drastycznie...

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 56. Data: 2010-01-19 16:05:01
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:86psqytm4z6$.1qxldsvzy6e2y.dlg@40tude.net...
    > http://hdtvpolska.com/lofiversion/index.php/t15944.h
    tml
    > Powiedz mi, jaka to różnica jakościowa może być pomiędzy tymi produktami?
    > Bo ceną mogą się różnić drastycznie...

    O ja piernicze :))))))))
    http://www.audioholics.com/reviews/transports/high-d
    efinition-dvd-players-hd-dvd-blu-ray/lexicon-bd-30-b
    lu-ray-oppo-clone/oppo-inside-lexicon-outside-1

    Poprosze wiadro na lzy buuuuuuuhahahahaha :)()))

  • 57. Data: 2010-01-19 16:17:25
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 19 Jan., 15:51, nb <n...@n...net> wrote:

> [...]
    > wygrywa. Nawet gdyby na siłę coś próbować znaleźć
    > coś gorszego, bo japońskie, nie jest łatwo.

    to temat rzeka
    jestem konfrontowany z instrumnetami chinskimi.
    i innymi urzadzeniami tez
    nalezy rozrozniac pomiedzy:

    - produktami czysto chinskimi , robionymi przez chinskie firmy ,
    bedace wyrazem kultury technicznej i mysli chinskiej, glownie na rynek
    wewnetrzny
    - produktami chinskimi przeznaczonymi na rynek swiatowy , ktorych
    odbiorcy poza chinscy dokonuja selekcji przy zakupie
    - produktami produkowanymi na terenie chin w oparciu o calkowicie
    zachodnia technologie , umaszynowienie , kapital.
    ( np ipod , mam napisane jest made in china designed in kalifornia i
    jest genialny).

    i te ostatnie w zasadzie nie odbiegaja poziomem od tych produkowanych
    w stanach czy europie . sa takie jak zazyczyl sobie tego inwestor.

  • 58. Data: 2010-01-19 17:36:07
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hj4gk7$bfe$2@news.onet.pl>,
    Janko Muzykant nabazgrał:

    > Od dawna już cena nie świadczy o jakości. Jesteś równie śmieszny jak Indyk.

    Acz jest niezaprzeczalnie z nią skorelowana...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Znowu sesja :)

  • 59. Data: 2010-01-19 17:40:03
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia 19 Jan 2010 17:36:07 GMT, l...@l...localdomain napisał(a):

    > W poście <hj4gk7$bfe$2@news.onet.pl>,
    > Janko Muzykant nabazgrał:

    > Acz jest niezaprzeczalnie z nią skorelowana...

    Przykłady tegoż już podałem ;)

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 60. Data: 2010-01-19 17:43:24
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <102co2scmhypb$.1mo0v788efso2.dlg@40tude.net>,
    Andrzej Libiszewski nabazgrał:

    > Przykłady tegoż już podałem ;)

    Ach, wiesz, ja mogę podać wyniki kilku firm które ostatnio przeżyły wielki
    rozkwit. Co nie zmienia faktu, że ogólnie sytuacja finansowa firm jest
    skorelowana z ostatnim kryzysem.