  • 31. Data: 2010-01-18 21:09:59
    Temat: Re: Sony DSC-H20 kraj produkcji
    Od: "Smutny Indyk" <t...@s...me>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hir2p8$s8$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Smutny Indyk" <t...@s...me> napisał w wiadomości

    > Mój radioodtwarzacz Blaupunkt jest wyprodukowany w Portugalii. To
    > dobrze czy też mam nim gardzić :) ?

    W oryginale powinien być Made in Germany, bo niebieski punkt to
    niemiecka firma, ale portugalskie i tak lepsze niż chińskie.

  • 32. Data: 2010-01-18 21:10:20
    Od: "Smutny Indyk" <t...@s...me>

    Użytkownik "nb" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > To zależy z północnej czy południowej Portugalii ;-).

    Chyba pomyliłeś z Koreą albo Włochami

  • 33. Data: 2010-01-18 21:12:26
    Od: "Smutny Indyk" <t...@s...me>

    Użytkownik "janek" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Badziew, to ty masz w mózgu, a na pogardę zasugują właśnie takie
    > p...one dupki jak ty

    Ale o co chodzi? mam swoje zdanie i go nie zmienie, nie zamierzam was do
    niego przekonywać.
    Dla mnie ważne żeby był japoński, nie jestem na tym etapie globalizacji
    co wy i dla mnie szynka parmeńska musi być włoska, oscypek z Podhala,
    elektronika z Japonii, Mercedes z Niemiec, a wy sobie kupujcie wszystko
    made in Taiwan jak wam odpowiada

  • 34. Data: 2010-01-18 21:13:02
    Od: "Smutny Indyk" <t...@s...me>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > :::::::::)))))))))))

    > A jak juz znajdziesz to co? ;)

    To go kupię bez oporów

  • 35. Data: 2010-01-18 21:13:48
    Od: "Smutny Indyk" <t...@s...me>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > To bedzie mial pewnosc, ze spod tamtej obudowy
    > zostal wyprodukowany w Japonii przynajmniej w 51% :)

    I co was tak boli? jesteście zadowoleni z plastikowych aparatów z Chin?
    No to super!
    Ja się nigdy nie zawiodłem na japońskiej elektronice i dalej im ufam

  • 36. Data: 2010-01-18 22:28:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Smutny Indyk pisze:
    > I co was tak boli? jesteście zadowoleni z plastikowych aparatów z Chin?
    > No to super!
    > Ja się nigdy nie zawiodłem na japońskiej elektronice i dalej im ufam

    Myśl, a nie wierz jak to mówił pewien ksiądz...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 37. Data: 2010-01-19 04:36:45
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-01-18 22:13, Smutny Indyk wrote:
    > To go kupię bez oporów

    Pierwsza pozycja z google grafika:
    http://ujeb.pl?y5x64CXQ48
    - niezbyt wyraźnia widać, ale widać, czyli rozumiem, że gnasz i kupujesz?

    Jak by to naprawdę kraj pochodzenia miał tak duże znaczenie :/

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 38. Data: 2010-01-19 07:28:47
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > I co was tak boli? jesteście zadowoleni z plastikowych aparatów z Chin? No
    > to super!
    > Ja się nigdy nie zawiodłem na japońskiej elektronice i dalej im ufam

    Hehe a potrafisz udowodnic, ze faktycznia byla japonska? :)))

  • 39. Data: 2010-01-19 07:29:37
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > To go kupię bez oporów

    I bez myslenia z tego co widze...

  • 40. Data: 2010-01-19 08:34:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > I bez myslenia z tego co widze...

    To zupełnie normalne, ja np. kupuję tylko sprzęt namaszczony przez
    Wielkiego Yao. Wiem skąd taki wziąć i tylko tam się zaopatruję. Innym
    nie potrafiłbym pracować, w ogóle wszystko inne jest do kitu...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /największa porażka Amerykanów? - upadek Związku Radzieckiego/