  • Data: 2009-05-04 21:39:16
    Temat: Re: Sony Cyber-Shot HX1
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 May 2009, Metys wrote:

> [...]
    [...]
    > Dzieki. Dostalem z Sony odpowiedz w tym temacie:
    > "Według naszych danych, jeżeli nagrywa Pan film w jakosci SD (standart
    > definition), to na karcie 4BG można zapisać ok. 325 minut filmu przy zapisie
    > w rozdzielczości 640x480 , 170 minut przy 1280x720 standard i w jakości HD
    > (high definition) 140 minut przy rozdzielczości 1440x1080 standard. Wszystkie
    > wartości są przybliżone. "
    >
    > Ktore wartosci sa prawdziwe?

    - lubi Pan lody?
    - kapustę jadam z grzybami ;)

    Przecież podane są dwie ZUPEŁNIE RÓZNE właściwości.
    Na kartę 4 GB wchodzi mi przy KM A200 godzina filmu.
    Ale *jedno ujęcie* może mieć max. 15 minut.
    Zapisując na max. 4 GB muszą "pociąć" film na co
    najmniej 4 kawałki - przy próbie przekroczenia 15 minut
    aparat przerywa nagrywanie i zapisuje "kawałek" (pewnie
    razem z indeksami klatek czy czymś takim).

    Jak sądzę pierwsza wartość (29 minut) to właśnie max.
    czas ujęcia.
    Spytaj ich o *tę* wartość, a nie o to ile wchodzi na kartę :]

    Coś jeszcze.
    640x480x30fps, 325 minut na 4 GB???
    Nie.
    To NIE MOŻE dobrze wyglądać. Nie wierzę.
    Zapisujące bardzo mało zartefaktowane kompresją filmiki aparaty
    serii S (S2/S5) Canona pożerają 1 GB w 7 minut.
    I to jest wyznacznik jakości, sorry :>
    I nie gadać mi tu, jaką kompresję wyciąga najnowszy kodek czegośtam,
    tylko sprawdzić ile watów żre procesor na którym ten kodek jest
    w stanie działać w realtime :D
    No chyba że BG to jakaś większa jednostka niż GB... ;)

    > pzdr.

    wzjm!
    - Gotfryd