    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Date: Sat, 12 Mar 2016 19:20:40 +0000

    Sebastian Biały pisze:

    > Nia załapałeś więc wyjasnie: programy z zacięciem naukowym wymagają

    Obawiam się że tylko Ty rozumiesz swoje porównania i aluzje.

    > nudnych kolesi gadających od rzeczy. Sonda była *znakomitym* programem z
    > dwoma nudnymi jak flaki z olejem kolesiami. Niedzicki robił świetne
    > programy bedąc jednoczesnie nudny jak przeciętny wykładowca i oglądałem.

    To jest odczucie dość subiektywne, nigdy nie zauważyłem aby byli nudni,
    może byłem zbyt zajęty chłonięciem wiedzy?

    > Rzecz w tym że jesli zamienimy tą formę na kilku cwaniaków w rytmie
    > hiphopu to mamy takich video-blogów od groma. Sprawdzają się głwnie do
    > tematyki "czy lepiej szpanować Apple czy Samsungiem" albo "czy wiecie że
    > dinozaury miał zęby i były milutkie". Przykładowo jest mało
    > prawdopodobne aby Dave z eevblog mógł występować w TV. Jest *nudny* i
    > oglądalności by nie miał. Forma TV właśnie zanika a co lepszy jutubowcy
    > robią niezłej jakości programy naukowe.

    Dave'a nie cierpię za jego wrzaskliwy sposób wypowiedzi, dzieciakowi
    ostatnio zakazałem oglądać jutubera co tak samo darł japę recenzując
    gry, nieświadomie dzieciak zaczynał go naśladować. Więc całe szczęście
    że nie będzie tego w TV. Niestety poziom inteligencji zdaje się
    drastycznie obniżać więc TV musi iść za tym trendem.

    [..]
    > Obejrze z ciekawości. Zredukuj proszę poziom personalnych docinek.

    Docinek nie było, wyłącznie dobra rada. Aczkolwiek jak piszesz czegoś
    nie załapałem więc rada zbędna.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html