  • Data: 2020-05-05 14:13:41
    Temat: Re: Sokratesa cd.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5eb144b0$0$31100$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 05.05.2020 o 12:33, J.F. pisze:

    >nie ma możliwości:
    >"Art. 14. Zabrania się:
    >1) wchodzenia _na_jezdnię_:
    >a) bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla
    >pieszych,"
    >Bedąć na jezdni nie da się wejść na jezdnię (no może w wyjątkiem
    >skoku przez wysepkę ewentualnie skokiem przez barierkę na węźle;).

    ale gdzie tu masz zapisane, ze stojac na chodniku mozesz wejsc na
    przejscie/jezdnie,
    tak, ze pojazd jadacy dalszym pasem ruchu nie ma szans na zahamowanie
    ? :-)

    >Natomiast to, że takie głosy się pojawiają (nie mam na myśli ciebie)
    >jest dowodem na to, że trzeba jebać, karać i nie wyróżniać. Jak ktoś
    >się zagapi to trudno - pięć stów i 10 pkt dostanie - nie jest bardzo
    >wysoko.

    W zasadzie tak. Natepnym razem zauwazy.

    >Natomiast kretyni albo ze strachu przestaną odpierdalać akcję albo
    >wyskoczą z prawek (oczywiście jazdę bez prawka też należy odpowiednio
    >ścigać). Niestety jak na razie eksperyment z edukacją jakoś wśród
    >kierowców się nie przyjął

    A ile razy policjanci organizowali akcje "przejscie" ?
    IMO - mogli by nawet na pouczeniu poprzestac w pierwszych dniach
    akcji, byle akcja byla masowa.

    >- co jest trochę rozczarowujące, bo generalnie kultura rośnie i na
    >przykład w wielu miejscach suwak był modny przed przepisem.

    Ignorujesz te filmy co pokazywalem, ze w wielu miejscach nie dzialal
    :-)
    Niestety - stracilem jedno miejsce we wrocku gdzie moglem sprawdzic -
    buspas zrobili.

    Za to pojawil sie jeden filmik z konfliktu interpretacji :-)

    J.