  • Data: 2020-05-05 15:10:36
    Temat: Re: Sokratesa cd.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.05.2020 o 13:56, J.F. pisze:

    > No wiesz, kiedys bym napisal, ze pewnie jakies podstawy maja, ale moze
    > to Ziobro chce, zeby bylo 136 :-)

    Mieli - po prostu wzięli parę razy się przejechali, but w podłogę i
    sprawdzili kiedy długość sladów się zgadza - poważnie. Wtedy powiedzieli
    około 130.

    > Popatrzylem sie na to
    > https://www.youtube.com/watch?v=3dTl0f0awkE
    >
    > popatrzylem w google ... wychodzi mi, ze od przejscia do zatrzymania 50m
    > bylo.

    Nawet mniej - 45. + 30 wczesniej plus pięć przejście. osiemdziesiąt
    samych śladów. Podręcznikowo jest 87 na samo hamowanie, ale przecież kół
    od razu nie blokuje. Wszytko się zgadza - koleś z ZDM wiedział co mówił.

    > Czy te jego "przerobki" to bylo wylaczenie ABS, ze ustalili ile przed
    > przejsciem zaczal hamowac  czy maja tez lepsze filmy ?

    Na 100% potem jak testowali to ABSu nie było. Skoro abs potem nie
    działał a wcześniej były ślady, to nie trzeba być geniuszem, żeby dodać
    dwa do dwóch. Jakbyś nie kombionował wyjdzie koło czterech.

    > Zobaczymy, co tam Ziobro wymysli.
    > Bo z drugiej strony - ciagle nieszczesliwy wypadek.

    A z drugiej...

    > Ale to nie bylo 5s tylko 2-3, wiec odleglosc ok 100m.

    Ale żeby przeszedł na drugą stronę to potrzebowałby pieciu-sześciu plus
    jakiś zapas. Robi się jakieś 400 metrów. Przez 400 metrów to
    zapierdalając 130 po mieście zwykle jeszcze kogoś wyprzedzisz. I
    wychodzi na to, że jak patrzyłeś to go nie było.

    > wystarczajaco daleko ... ale pieszy dluzej pozyje, jak sobie wyrobi
    > nawyk, ze przed wejsciem na kolejny pas ruchu patrzy czy tam jakis
    > pojazd szybko nie jedzie.

    Dobry nawyk.

    --
    Shrek