    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sokratesa cd.
    Date: Tue, 5 May 2020 13:56:36 +0200

    dyskusyjnych:5eb062a7$0$555$6...@n...neostrada.
    pl...
    >https://wawalove.wp.pl/warszawa-wypadek-na-bielanac
    h-wiemy-z-jaka-predkoscia-jechal-kierowca-bmw-650688
    4327135361a
    >Który twierdził, że nie było 130? Zresztą nieważne - pewnie w kaefie
    >siedzi.

    No wiesz, kiedys bym napisal, ze pewnie jakies podstawy maja, ale moze
    to Ziobro chce, zeby bylo 136 :-)

    Popatrzylem sie na to
    https://www.youtube.com/watch?v=3dTl0f0awkE

    popatrzylem w google ... wychodzi mi, ze od przejscia do zatrzymania
    50m bylo.
    Czyli w chwili uderzenia te 100km/h mial. Około.
    No chyba, zeby tak odjac sekunde na reakcje, to mniej.

    Czy te jego "przerobki" to bylo wylaczenie ABS, ze ustalili ile przed
    przejsciem zaczal hamowac czy maja tez lepsze filmy ?

    >No i jednak chyba będzie zabójstwo z zamiarem ewentualnym.

    Zobaczymy, co tam Ziobro wymysli.
    Bo z drugiej strony - ciagle nieszczesliwy wypadek.

    >Któryś jeszcze będzie szczekał, że wina zabitego, bo jak wchodził to
    >nie wział pod uwagę, że samochód oddalony o ćwierć kilometra za pięć
    >sekund go jebnie?

    Ale to nie bylo 5s tylko 2-3, wiec odleglosc ok 100m.
    wystarczajaco daleko ... ale pieszy dluzej pozyje, jak sobie wyrobi
    nawyk, ze przed wejsciem na kolejny pas ruchu patrzy czy tam jakis
    pojazd szybko nie jedzie.
    Albo wolno, ale nieuwaznie ... bo i przy 50 zabic mozna, szczegolnie
    jak kierowca obok zechce "wpuscic pieszego".

    J.