  • 1. Data: 2019-10-24 22:03:29
    Temat: Sokrates sieę w grobie przewraca
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Wg jakiegoś rzecznika zapierdalał 130...

    W czwartek jeden z użytkowników Twittera opublikował nagranie wypadku na
    Sokratesa. Jego fragment pokazujemy ku przestrodze, bez drastycznego momentu
    potrącenia mężczyzny na pasach.

    tu jest link:
    <https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-prz
    esluchano-kluczowego-swiadka-z-wypadku-na-sokratesa-
    1326855>

    Skoro pomaranczowy 130 to ile jechał biały w kierunku przeciwnym?

    Ale przerażające jest to, że weszli z biegu, bez zatrzymania i oglądu
    sytuacji, bo sie należało jak już weszli...

    Tak Shrek, jesteś odpowiedzialnym za ten wypadek śmiertelny, mentalnie...

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2019-10-24 23:30:39
    Temat: Re: Sokrates sieę w grobie przewraca
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.10.2019 o 22:03, 'TomN' pisze:

> [...]
    1326855>

    > Skoro pomaranczowy 130 to ile jechał biały w kierunku przeciwnym?

    Przecież tam wogóle sprawcy nie widać do momentu uderzenia.

    > Ale przerażające jest to, że weszli z biegu, bez zatrzymania i oglądu
    > sytuacji, bo sie należało jak już weszli...
    >
    > Tak Shrek, jesteś odpowiedzialnym za ten wypadek śmiertelny, mentalnie...

    W łeb się pierdolnij kretynie.

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2019-10-25 00:27:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiscie ze jestes odpowiedzialny. Dzięki Tobie stworzył się łańcuch zdarzeń w
    wyniku czego bylby zabity człowiek. Na szczęście łańcuch pękł zanim doszło do
    wypadku. Pekl by szybciej jesli bys trabil i ostrzegal. Na Sokratesa łańcuch był
    mocniejszy. Tam wszyscy z wyjatkiem dzieci przyczynili się do śmierci. Zabity też się
    do niej przyczynił. Rzymianie wymyslili i zapisali w prawie że chcacemu nie dzieje
    się krzywda. Jeden nie żyje bo nie uważał. Drugi zabił i pójdzie do więzienia bo nie
    przestrzegał przepisów. A ten co spowodował że taka sytuacja zaszła bo poza tym że
    wszystko zrobil źle nikogo nie skrzywdził jest wolny. Do końca życia będzie mu się
    śniło jak zatrzymuje się, przepuszcza pieszych i widzi jak jeden z nich zostaje
    zabity. To też rodzaj kary.

  • 4. Data: 2019-10-25 12:33:57
    Temat: Re: Sokrates sieę. Wszystko zgodnie z przepisami.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > A ten co spowodował że taka sytuacja zaszła bo
    > poza tym że wszystko zrobil źle nikogo nie skrzywdził jest wolny. Do końca
    > życia będzie mu się śniło jak zatrzymuje się, przepuszcza pieszych

    Zenkochuj

    Nie ma dowodu na to, że on zatrzymał się, bo piesi stali na chodniku.
    Najprawdopodobniej zwolnił przed przejściem; piesi zobaczyli,
    że zwolnił więc uznali, że nie ma zagrożenia i weszli na przejście,
    on musiał się zatrzymać.
    Nikt nie złamał przepisów oprócz debila z BMW.

  • 5. Data: 2019-10-25 12:54:36
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "BronkL" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > on musiał się zatrzymać.
    > Nikt nie złamał przepisów oprócz debila z BMW.

    Piesi, gdyby zachowali szczególną ostrożność, mieli
    szanse uniknąć wypadku. Gdy wchodzili na jezdnię to BMW
    było około 150 m od przejscia (130 km/h = ok. 36 m/s). Mieli możliwość
    zobaczyć debila rakietę, bo widoczność była bardzo dobra.

  • 6. Data: 2019-10-25 16:28:42
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    esluchano-kluczowego-swiadka-z-wypadku-na-sokratesa-
    1326855>
    > Przecież tam wogóle sprawcy nie widać do momentu uderzenia.

    To, że ty nie widzisz, nie znaczy, że nie widać! Widać go od 3 sekundy,
    biały pojawai się w 4/5 sekundzie...
    Ale jeśli już przyznajesz sie, że masz kłopot ze wzrokiem, to oddaj PJ w
    najbliższej jednostce Policji.

    > W łeb się pierdolnij kretynie.

    W tym tonie to sobie prowadź dyskusję ze swoim starym... Ale tak masz rację,
    że jest kretynem bo cię spłodził.

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2019-10-25 16:54:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "'TomN'" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.191024.invalid...
> [...]
    >potrącenia mężczyzny na pasach.

    ><https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-pr
    zesluchano-kluczowego-swiadka-z-wypadku-na-sokratesa

    Czy tylko u mnie jakosc jest mniej niz zero, a w chwili wypadku film
    staje ?

    Za to ... slonce swieci z boku, oslepic nie moglo.

    >Ale przerażające jest to, że weszli z biegu, bez zatrzymania i oglądu
    >sytuacji, bo sie należało jak już weszli...

    No, "z biegu" to przesada, tempo jakby spacerowe.
    Ale gdzie akcja "odepchnal zone i wozek na chodnik ?

    J.

  • 8. Data: 2019-10-25 17:12:40
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    BronkL w

    > Piesi, gdyby zachowali szczególną ostrożność, mieli
    > szanse uniknąć wypadku.

    Oczywiście

    > Gdy wchodzili na jezdnię to BMW
    > było około 150 m od przejscia (130 km/h = ok. 36 m/s).

    Dałes sie zmanipulować. Z filmu widać, że był w okolicach końca zatoki
    autobusowej, czyli jakieś 80m. Przejechał ten dystans w 3-4 sek, czyli
    jechał max 100.

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2019-10-25 17:38:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na okolicznosc jak zwolnił i zobaczył że się szykują do wejścia to powinien zatrabić.
    Sygnał dźwiękowy w samochodzie jest właśnie na taką okoliczność a nie do trabienia bo
    się ktoś zagapil i zrobil 2 sekundy opóźnienia przy ruszaniu spod skrzyżowania. Nawet
    jak by się nie zatrzymali i by musial zatrzymać samochod to by może zwrócili uwagę że
    na jezdnie wchodzą. Trabniecie było by najprawdopodobniej kluczowym czynnikiem zeby
    wypadku nie było. Mogło przerwać łańcuch zdarzeń jaki doprowadził do wypadku. A że
    nie zatrabil to nie dał szansy pieszym na to żeby się ogarneli. Inna sprawa że ten co
    go pewno w poniedziałek zakopia zrobil wszystko nie tak jak powinien i dlatego jego
    dusza jest już w niebie. Wdowa po nim publicznie apeluje nie o uwagę przy
    przechodzeniu przez jezdnie a o przypinanie dziecka do fotelika. Kamień przy drodze
    ma większą inteligencje od niej. O takich istotach Tuwim wiersz napisal. Zaczyna się
    tak. Spotkali się w święto o piątej przed kinem.

  • 10. Data: 2019-10-26 11:20:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Gdy wchodzę na pasy to ogarniam jakieś 50 metrów, 100 metrów to ewentualnie na
    dwupasmówce w rodzaju Gen. Maczka, gdzie poza autami
    w tunelu ekranów nic innego nie odwraca uwagi.
    Co do "wyglądania zza zastopowanego" to raczej zbędne, bo mężczyzna zwykle widzi
    ponad dachem, no ale mogą być wyższe auta i niżsi
    faceci. Najgorzej oczywiście, gdy przepuszcza nas jakiś zablachowany dostawczak.

    Patrząc od frontu niemal nie ma możliwości szybkiej oceny prędkości zbliżającego się
    pojazdu i tego, że ten jeden na sto akurat tez
    się nie zatrzyma.
    Na dobrą sprawę to, czy samochód zatrzymuje się przed pasami aby nas przepuścić
    oceniamy bardziej po dźwięku.

    -----