  • 21. Data: 2019-10-26 17:21:11
    Temat: Re: Sokrates.
    Od: Kviat

    > Mi to z gamy solmizacyjnej.

    I na tym się skup. Niepotrzebnie dodajesz uwagi o rzeczach, o których
    nie masz pojęcia.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2019-10-26 17:26:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mnie też to troche ciekawi dlaczego robi się propagandę w efekcie której jeden pieszy
    moze zatrzymac na kilkanascie sekund ruch od jednego do dziesiątków samochodów bo
    chce przejsc na drugą stronę jezdni. W efekcie przymusowego zatrzymania sumaryczna
    strata czasu bedzie duzo wieksza niz ta gdyby pieszy poczekał aż przejadą. Zyskało by
    środowisko bo spaliny ruszajacego samochodu są o wiele toksyczniejsze niz jadącego ze
    stałą prędkością. Ruszajacych kilkadziesiat samochodow wprowadzi niepotrzebnie do
    środowiska jakas ilość pyłów z klocków, bo wcześniej musiały się zatrzymać, pyłów z
    sprzęgieł i opon. Do tego bedzie sporo głośniej. I to wszystko po to żeby jeden
    pieszy przeszedł na drugą stronę jezdni. Zrozumiałbym gdyby był przepis ze grupa
    dwudziestu i więcej pieszych ma jakieś prawa, ale nie jeden. Ten co wymyslil
    kombinacje z pieszym, przejsciem i samochodem jak wymyslil to uciekl zeby mu nie
    wpierdolili.

  • 23. Data: 2019-10-26 19:07:27
    Temat: Re: Sokrates. Pieszy w UK.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > dziesiątków samochodów bo chce przejsc na drugą stronę jezdni. W efekcie
    > przymusowego zatrzymania sumaryczna strata czasu bedzie duzo wieksza niz

    Jeden napisał, że w UK pieszy nie jest tak uprzywilejowany.
    Cytat z wątku Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Początek cytatu:

    Koniec cytatu.

  • 24. Data: 2019-10-26 19:22:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak widać na załączonym obrazku da się ucywilizowac pieszych. To dlaczego u nas nie
    może być jak było kiedyś i jak jest w Anglii tylko pod górkę.

  • 25. Data: 2019-10-26 19:52:47
    Od: Kviat

    > Jak widać na załączonym obrazku da się ucywilizowac pieszych. To dlaczego u nas nie
    może być jak było kiedyś i jak jest w Anglii tylko pod górkę.

    Pewnie dlatego, że u nas nieucywilizowanych kierowców jest 85-90%, a
    nieucywilizowanych pieszych 0,43%

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2019-10-26 21:12:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Proponuje zacząć cywilizowac kierowców od pilnowania czy nie przekraczają prędkości.
    Czy zostawiają 1,5 metra od sciany dla pieszych. A jak przekraczają i nie zostawiają
    to karac ile wlezie. Podnoszą mandaty do poltora tysiaca.

  • 27. Data: 2019-10-27 13:35:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-26 o 16:04, BronkL pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości

    > Ja mam własne wyniki badań,

    i swoje własne prawa, które tworzysz na własny użytek.

    > bo prawie codziennie kieruję
    > w miescie i widzę; widzę mnóstwo debili pieszych pchających się
    > na przejście pod jadący samochód; w sytuacji gdy ruch
    > jest minimalny i pieszy musiałby poczekać max 30 sekund.

    Ja codziennie jeżdżę po mieście, bo tego wymaga moja praca i jakoś nie
    widzę debili wśród pieszych tak jak ty. Zapewne tylko dlatego, że nie
    jestem "miszczem" kierownicy, ani nie jeżdżę z koroną na głowie, a
    pieszych nie uważam za debili tylko dlatego, że są pieszymi.

    Ale za to widuję masę debili za kierownicą, którzy narażają pieszych na
    pasach, nie ustępują pierwszeństwa i nie raczą zwolnić przed przejściem.
    Ba...! Często zdarza mi się widzieć debili przejeżdżających na czerwonym
    świetle, kiedy już na przejściu są piesi, którzy mają zielone.
    Wielokrotnie zdarzało mi się ostrzegać klaksonem pieszych, kiedy debile
    za kierownicą nie raczyli zatrzymać się mając czerwone światło. Nie
    wspomnę już o debilach, którzy mnie wyprzedzają na pasach bez
    sygnalizacji świetlnej w chwili, kiedy na tych pasach już przechodzą piesi.

    Na wiele tysięcy pieszych, może zdarzyło mi się kilka przypadków
    pieszych, którzy np. weszli na przejście mając czerwone światło.

  • 28. Data: 2019-10-27 18:44:26
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-26 16:53, Kviat wrote:

    > Ja też mam wyniki własnych badań.
    > Jeżdżę już tyle lat i jeszcze nikt mi na maskę nie wskoczył.
    > Moje zgadzają się z ich wynikami.

    Raczej lubisz przygodę i właśnie chcesz by Ci ktoś wskoczył.

  • 29. Data: 2019-10-27 18:49:37
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-26 17:26, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    kombinacje z pieszym, przejsciem i samochodem jak wymyslil to uciekl zeby mu nie

    Ooooobawiam się, że ten "tłum" jest po stronie pieszych. Co nie zmienia
    istoty rzeczy. Byłem akurat w Łodzi. Glupią dziewczyna idzie wgapiona w
    smartfon, chyba gra albo smsuje, stoimy na światłach, obserwwuję dalej,
    całe skrzyżowanie obeszła tak wgapiona, kompletnie nie interesowały jej
    samochody tylko światełka. To jest przejaw głupoty i nieodpowiedzialności.

  • 30. Data: 2019-10-27 19:01:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja też jestem po stronie pieszych. Nie może być inaczej bo często sam jestem pieszym.
    Ostatnio częściej niż kierowcą. Ale nie uzurpuje sobie prawa do jakiegos
    wyimaginowanego pierwszenstwa. Nic mi się nie dzieje jak jada samochody a ja czekam
    aż przejada. Wkurwia mnie parkowanie tak że jedna osoba ma problem z przejsciem, bo
    tak mało miejsca zostawiają. Dla mnie to większy problem niz przechodzenie przez
    jezdnię.