    Subject: Re: Sokrates.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 27 Oct 2019 13:35:05 +0100

    W dniu 2019-10-26 o 16:04, BronkL pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości

    > Ja mam własne wyniki badań,

    i swoje własne prawa, które tworzysz na własny użytek.

    > bo prawie codziennie kieruję
    > w miescie i widzę; widzę mnóstwo debili pieszych pchających się
    > na przejście pod jadący samochód; w sytuacji gdy ruch
    > jest minimalny i pieszy musiałby poczekać max 30 sekund.

    Ja codziennie jeżdżę po mieście, bo tego wymaga moja praca i jakoś nie
    widzę debili wśród pieszych tak jak ty. Zapewne tylko dlatego, że nie
    jestem "miszczem" kierownicy, ani nie jeżdżę z koroną na głowie, a
    pieszych nie uważam za debili tylko dlatego, że są pieszymi.

    Ale za to widuję masę debili za kierownicą, którzy narażają pieszych na
    pasach, nie ustępują pierwszeństwa i nie raczą zwolnić przed przejściem.
    Ba...! Często zdarza mi się widzieć debili przejeżdżających na czerwonym
    świetle, kiedy już na przejściu są piesi, którzy mają zielone.
    Wielokrotnie zdarzało mi się ostrzegać klaksonem pieszych, kiedy debile
    za kierownicą nie raczyli zatrzymać się mając czerwone światło. Nie
    wspomnę już o debilach, którzy mnie wyprzedzają na pasach bez
    sygnalizacji świetlnej w chwili, kiedy na tych pasach już przechodzą piesi.

    Na wiele tysięcy pieszych, może zdarzyło mi się kilka przypadków
    pieszych, którzy np. weszli na przejście mając czerwone światło.