  • 1. Data: 2014-02-10 14:24:53
    Temat: Soft na Androida do ewidencjonowania samochodu
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Jak sobie przeglądam polecane programy do samochodu to są to albo
    nawigacje albo "komputery" podające dane ze złącza serwisowego. A ja
    szukam czegoś do prowadzenia ewidencji auta: przebieg, ilość wlanego
    paliwa, jego cena w chwili zakupu, koszty i terminarz napraw i
    przeglądów. Dobrze jakby było to wieloplatformowe - działało nie tylko
    na Androidzie ale też na PC (Win, Linux czy OSX) czy iOS-ie. Ma ktoś
    doświadczenie z takimi aplikacjami?

    Zdrówko

  • 2. Data: 2014-02-10 14:28:34
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> [...]
    > przeglądów. Dobrze jakby było to wieloplatformowe - działało nie tylko
    > na Androidzie ale też na PC (Win, Linux czy OSX) czy iOS-ie. Ma ktoś

    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.com
    .adeo.motostat&hl=pl

  • 3. Data: 2014-02-10 15:13:00
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 10 Feb 2014 14:24:53 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:
> [...]
    > szukam czegoś do prowadzenia ewidencji auta: przebieg, ilość wlanego
    > paliwa, jego cena w chwili zakupu, koszty i terminarz napraw i

    Ja używam Fuelio.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 4. Data: 2014-02-10 15:17:19
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Michal Tyrala nabazgrał(a):

    > Ja używam Fuelio.

    Ale tam chyba tylko paliwo jest ?

  • 5. Data: 2014-02-10 22:32:25
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

> [...]
    > przeglądów. Dobrze jakby było to wieloplatformowe - działało nie tylko
    > na Androidzie ale też na PC (Win, Linux czy OSX) czy iOS-ie. Ma ktoś

    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gsw
    ierczynski.motolog&hl=pl

  • 6. Data: 2014-02-11 08:41:44
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-10, o godz. 22:32:25
    Kamikazee <n...@n...pl> napisał(a):

    > https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gsw
    ierczynski.motolog&hl=pl

    Thx. Dwie poprzednie propozycje raczej tylko do ewidencji zużycia
    paliwa a jak napisałem szukam właśnie czegoś co ogranie całość kosztów.
    Obejrzę i opiszę wrażenia.

    Zdrówko

  • 7. Data: 2014-02-11 09:05:57
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Thx. Dwie poprzednie propozycje raczej tylko do ewidencji zużycia
    > paliwa a jak napisałem szukam właśnie czegoś co ogranie całość kosztów.

    Ale właśnie motostat ma opcję wydatków, odpalałes tą apkę czy tylko na
    screeny z googla patrzyłeś ??

    Obok ikonki paliwo masz ikonkę wydatki gdzie podajesz datę, przebieg, rodzaj
    wydatku (lista gotowa), koszta, własne notatki:

    https://www.dropbox.com/s/0nf1eovglxysvur/Screenshot
    _2014-02-11-08-58-53.png
    https://www.dropbox.com/s/gs437pgsh15rd8s/Screenshot
    _2014-02-11-08-58-58.png
    To drugie to tylko fragment opcji.

  • 8. Data: 2014-02-11 09:15:15
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-11, o godz. 09:05:57
    "Chris" <a...@g...pl> napisał(a):

    > Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Ale właśnie motostat ma opcję wydatków, odpalałes tą apkę czy tylko
    > na screeny z googla patrzyłeś ??

    Odpalałem, chwilę się pobawiłem i nie za bardzo mi pasuje. Ale dam
    druga szansę jak chwile czasu znajdę.

    Zdrówko

  • 9. Data: 2014-02-11 09:20:27
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Odpalałem, chwilę się pobawiłem i nie za bardzo mi pasuje. Ale dam
    > druga szansę jak chwile czasu znajdę.

    Idealny nie jest ale podstawowe funkcje jak paliwo i wydatki ma i jak dla
    mnie o to chodzi, choć może własnie brakuje mu jakiś większych statystyk.

  • 10. Data: 2014-02-11 13:18:01
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 11 Feb 2014 08:41:44 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:
    > Thx. Dwie poprzednie propozycje raczej tylko do ewidencji zużycia
    > paliwa a jak napisałem szukam właśnie czegoś co ogranie całość kosztów.

    Przecież w Fuelio masz obok ,,fuel'' podmenu ,,costs''...