  • Data: 2009-07-30 20:52:20
    Temat: Re: Soft do panoram sferycznych
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przylaczam sie do pytania w czesci doyczacej obiektywu.
    > czy ktos go ma pod canonem ?
    > jakie wrazenia praktyczne ?
    > moze jakies zdjecia sa do zobaczenia. ?

    Ja go mam i uważam go za bardzo dobrego. Uzywam go na 50D i
    tutaj jest przecietny ale i tak niezly. Podpiolem go nomen omen do
    5D i zdebialem. Na FF jest genialny. Rzecz jasna winietuje ale nawet
    po wycieciu tego co zostalo jest fantastycznie. Slyszalem rowniez, ze
    chlopaki na CB odkryli, ze jak sie upitoli oslone przeciwsloneczna
    to prawie kryje FF... Zdjec nie pokaze bo to komercja a nie chce
    mi sie robic jakos specjalnie do pokazania.

    Nie bede sie wdawal w dalesze szczegoly optyczne bo zaraz przylezie
    Dominik i bedzie toczyl glupie dyskusje. Jak zwykle wyraze swoja
    opinie i olewam dowody :)

    Roger
    --
    Marcin Roger Pojałowski