  • 61. Data: 2010-12-22 08:14:37
    Temat: Re: Snieg, zakret na recznym i policja w UK
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin RadekNet

    > Taaa a tydzien w Polsce dostarcza wrazen na rok jezdzenia po Wyspach ...

    Jak ktoś nie ogarnia to być może. Tak czy inaczej pomimo tych "wrażeń",
    kiepskich samochodów i rozwalonych dróg wypadków wcale nie ma dużo więcej
    niż w krajach wyżej rozwiniętych pod tym względem.

    > widzial Ty kiedys drogi w Irlandii nie tylko w TV, na ktora sie
    > powolujesz?

    W Irlandii nie byłem, ale byłem w kilkunastu krajach zachodniej europy,
    nie sądzę, żeby Irlandia była akurat jakimś szczególnym wyjątkiem.

    --
    ignorance is bliss

  • 62. Data: 2010-12-22 08:17:35
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-21, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Za to z prędkością 15mph, szarpiąc za ręczny na zakręcie nabywa się po
    > prostu niewyobrażalnych umiejętności.

    Od czegoś trzeba zacząć :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 63. Data: 2010-12-22 09:11:11
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-12-20 11:29, Jan-xx pisze:

    > Jechalem dzisiejszej nocy
    [ciach]

    Zaczyna się... Ja pierdolę! Orwell pomylił się o parę lat, ale miał
    rację. Jeszcze trochę i jakaś straż miejska zacznie grozić
    monitoringiem, jak zobaczą że idąc po chodniku za wysoko nogę podniosłem
    - przecież mogłem kogoś kopnąć!

    A tak bardziej w temacie - nie popełniłeś żadnego wykroczenia, więc nie
    ma podstaw do karania Ciebie (czego zresztą nie zrobili). Oczywiście
    mogą sobie podejrzewać, wpisywać Twój samochód na jakieś listy
    podejrzanych aut, ale montowanie czegokolwiek w Twoim samochodzie to
    zamach na Twoje konstytucyjne prawo do wolności! A może Ty lubisz się w
    nim bzykać ze swoją żoną i nie życzysz sobie, żeby ktoś o tym wiedział,
    a tym bardziej podglądał...

    To, co policja powinna w takich sytuacjach robić, to sprawdzić, czy
    jesteś trzeźwy, nie na prochach, zapytać czy wszystko w porządku z autem
    i czy to był celowy manewr, czy rzeczywiście straciłeś kontrolę,
    ewentualnie poinformować, że w przypadku kolizji takie zachowanie może
    być dla Ciebie niekorzystne przy ustalaniu winy.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 64. Data: 2010-12-22 10:48:58
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    > Poślizg kontrolowany w warunkach drogowych, czyli na śliskim typu
    > śnieg, śnieg na lodzie itp. ma to do siebie że w każdej chwili, przy
    > niewielkiej zmianie nawierzchni może się zamienić w niekontrolowany.
    >
    > Poślizg naprawdę kontrolowany, taki który jest stabilny i przewidywalny
    > to się robi na asfalcie, na odpowiednich kołach, gumach i odpowiednio
    > przygotowanym samochodem. Nie bez powodu zawody w driftach robi się
    > właśnie w takich warunkach, a nie zimą na śniegu czy lodzie.
    >
    > W czasie takich zawodów to nawet deszcz może przeszkodzić. A to są
    > profesjonaliści, nie miszcze kierownicy.

    Pierdoły do kwadratu.

  • 65. Data: 2010-12-22 11:43:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-12-22 09:11, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

    > A tak bardziej w temacie - nie popełniłeś żadnego wykroczenia,

    No chyba, że jednak zawinął na inny pas. Poza tym zgadzam się.

  • 66. Data: 2010-12-22 12:16:57
    Od: Bydle; <b...@b...com>

    Jan-xx wrote:
    > Hej!
    >
    > Jechalem dzisiejszej nocy malo uczeszczana, zasniezona ulica miejska, z
    > 15 mil na godzine (ograniczenie do 30), brak ludzi i brak samochodow.
    > Tylko jeden samochod, ze 100m za mna. Byl ostry zakret i wzialem go na
    > recznym.

    Tak kaz.e prawo?
    A moz.e zakazuje na drogach publicznych?
    Sprawdza?es'?

    > Powiedzieli, ze takie jezdzenie jest niebezpieczne

    A sa;dzi?es', z.e nie?

    > Nie podoba mi sie to wszystko zupelnie

    Przeprowadz' sie; do Emiratów.

    > - nie popelnilem zadnego
    > wykroczenia, nie stracilem kontroli nad pojazdem i dla nikogo nie
    > stanowilem zagrozenia

    To przedtem idz' z tym do sa;du.

    > Mozna sie jakos wybronic?

    Odróz.niac' tor od ulicy?
    Moz.na.

    > Czy policja moze dzialac tak

    Powinna.

    > wedlug wlasnego widzi mi sie?

    A tak ci sie; wydaje?
    Idz. do sa;du.

    > A moze jest jakis przepis, nie wiem,
    > traktujacy o trakcji pojazdu na drodze?

    W?a;s'nie - poczytaj te przepisy i znajdz' ten o pokonywaniu zakre;tów na
    re;cznym.

    > Prosilbym o konkretne porady

    Konktretnie przeczytaj brytyjskie przepisy.

    > - to, czy komus osobiscie podoba sie branie
    > zakretow na recznym, niewiele wnosi.

    Tak samo jak twój tekst o tym, z.e nie znasz przepisów.

    > BTW uwazam, ze wprowadzanie
    > samochodu w celowe poslizgi na pustych drogach wplywa wrecz korzystnie
    > na bezpieczenstwo

    To do ichniejszego paramentu jescze napisz, by zmienili prawo.

    --
    Bydle;

  • 67. Data: 2010-12-22 12:36:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/12/2010 22:41, Adam Płaszczyca wrote:

    > Drogi Futrzaczku, jazda poślizgami nie jest ni9ebezpieczna. Ba, jazda
    > kontrolowanym poslizgiem jest bardziej bezpieczna od tego, jak jeżdża
    > kapelusznicy.

    W FWD? Dobre sobie, mnie sie po dlugich godzinach cwiczen na placach i
    torze w subaru zdazaja bledy, ktore moga kosztowac kogos zycie na
    publicznej drodze. A to jest samochod projektowany z mysla "ma
    zapierdalac w rajdach po sniegu".

    No ale tutaj w koncu sami miszczofie kieroffnicy, ktorzy w swoich Kiach
    1.6 LPG wyprzedzaja kolumny tirow pod gorke poganiajac dlugimi kapeluszy.

    Kamil

  • 68. Data: 2010-12-22 13:20:08
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > torze w subaru zdazaja bledy, ktore moga kosztowac kogos zycie na
    > publicznej drodze. A to jest samochod projektowany z mysla "ma zapierdalac

    Ale z wybitnym kierowcą :-)

  • 69. Data: 2010-12-22 13:45:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/12/2010 12:20, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > Ale z wybitnym kierowcą :-)

    Moglem sie nie przyznawac, ze taka fajtlpama ze mnie. ;)

    Kamil

  • 70. Data: 2010-12-22 14:27:57
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-12-22 12:16, Bydle; pisze:

    > A sa;dzi?es', z.e nie?

    W ogóle jeżdżenie jest niebezpieczne.

    wrecz korzystnie na bezpieczenstwo

    > To do ichniejszego paramentu jescze napisz, by zmienili prawo.

    O ile faktycznie ichnie zakazuje poślizgu na ręcznym.

    Bo na przykład nasze nie.