  • 51. Data: 2010-12-21 17:43:49
    Temat: Re: Snieg, zakret na recznym i policja w UK
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-21 15:52, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Mógłby się najpierw spodziwać odpowiedzie na pytanie k?óre postawił
    > pierwszy...

    Dostał odpowiedź na pytanie nie na temat - jak bardzo chcesz z nim
    się bawić w takie bredzenie to droga wolna.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 52. Data: 2010-12-21 17:59:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-21 12:55, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał
    >
    > Bo to byly posligi niekontrolowane :-P

    A co za różnica? Przecież nawet w tym co zacytowałeś czytam:
    1. jazda poślizgami nie jest niebezpieczna.
    2. jazda kontrolowanym poślizgiem jest bezpieczniejsza od tego jak
    jeżdżą kapelusznicy. (cokolwiek by to miało znaczyć)

    Jak widać z przekonania o własnym mistrzostwie wzięły się te
    niekontrolowane itd. W sumie nie on pierwszy, nie ostatni.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 53. Data: 2010-12-21 18:20:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w

> [...]
    > Jak widać z przekonania o własnym mistrzostwie wzięły się te
    > niekontrolowane itd. W sumie nie on pierwszy, nie ostatni.

    No nie - jakby jechal poslizgiem kontrolowanym od poczatku, to by
    bylo bezpieczniej niz gdy jechal jak kapelusznik i znienacka wpadl
    w poslizg niekontrolowany :-)

    Co prawda jakos inni kapelusznicy nie wpadli :-)

    J.

  • 54. Data: 2010-12-21 18:51:40
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Artur Maśląg wrote:
    > dupa marznie

    <ROTFL> Nie no;) rekord!
    Wtrącać się komuś do rozmowy, do tego robić uwagi dot. formatowania
    tekstu, osobiste wycieczki, potem mówić, że jest trollem.

    Okrągłe 40 punktów od jury! Beatko wspomnij o tym koniecznie w TeleTygodniu.

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 55. Data: 2010-12-21 19:09:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-21 18:51, nalesnik pisze:

    > <ROTFL> Nie no;) rekord!
    > Wtrącać się komuś do rozmowy, do tego robić uwagi dot. formatowania
    > tekstu, osobiste wycieczki, potem mówić, że jest trollem.

    Znaczy trafiłem. Zasad usenetu nie zna, nie odróżnia drogi publicznej
    z poruszającymi się samochodami od pustego parkingu, nie czyta
    o czym jest wątek, manipuluje cytatami i jeszcze narzeka jak mu
    się coś wytknie.

    > Okrągłe 40 punktów od jury! Beatko wspomnij o tym koniecznie w
    > TeleTygodniu.

    Znaczy jak wcześniej.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 56. Data: 2010-12-21 20:11:01
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał
    >
    > Bo to byly posligi niekontrolowane :-P

    Poślizg kontrolowany w warunkach drogowych, czyli na śliskim typu
    śnieg, śnieg na lodzie itp. ma to do siebie że w każdej chwili, przy
    niewielkiej zmianie nawierzchni może się zamienić w niekontrolowany.

    Poślizg naprawdę kontrolowany, taki który jest stabilny i przewidywalny
    to się robi na asfalcie, na odpowiednich kołach, gumach i odpowiednio
    przygotowanym samochodem. Nie bez powodu zawody w driftach robi się
    właśnie w takich warunkach, a nie zimą na śniegu czy lodzie.

    W czasie takich zawodów to nawet deszcz może przeszkodzić. A to są
    profesjonaliści, nie miszcze kierownicy.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 57. Data: 2010-12-21 21:28:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-20 22:46, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > Taaa, super się można nauczyć jeździć przez godzinę z zamontowanymi z
    > tyłu kółkami od wózka z Tesco.

    Za to z prędkością 15mph, szarpiąc za ręczny na zakręcie nabywa się po
    prostu niewyobrażalnych umiejętności.

  • 58. Data: 2010-12-22 07:53:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    > Za to z prędkością 15mph, szarpiąc za ręczny na zakręcie nabywa się po
    > prostu niewyobrażalnych umiejętności.

    Ćwiczenie czyni mistrza, jaki problem, skoro wokół było pusto?

    --
    ignorance is bliss

  • 59. Data: 2010-12-22 07:53:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > skoro na wszystko to na wszystko.

    Ale ona ma tylko ekologiczne certyfikaty.

    --
    ignorance is bliss

  • 60. Data: 2010-12-22 08:09:40
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-21, RadekNet <r...@r...com> wrote:

    > A co sie dziwisz? Ulica to nie plac do treningow. Wczoraj widzialem
    > takiego kretyna - tez jechal z 20km/h i tez pewnie mu sie wydawalo, ze
    > robi to bezpiecznie. A to, ze malolatow wokol pelno to juz jakos nie
    > pomyslal...
    > Calkiem rozsadne podejscie: wpadles w poslizg = straciles panowanie nad
    > autem.

    Celowo wprowadziłeś samochód w poślizg i pojechałeś tak jak miałeś
    zamiar = panujesz nad autem :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski