  • 151. Data: 2010-12-29 21:31:12
    Temat: Re: Snieg, zakret na recznym i policja w UK
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    J.F. wrote:

    > A gdzie ja znajde 5 pasowa droge nieodsniezona droge zeby w czasie
    > cwiczen nie pocalowac barierki ? :-)

    Jeżeli trzypasmowa starczy to tor prób w Dżej-El na wschód od Wro;)

    --
    pzdr
    nalesnik

  • 152. Data: 2010-12-29 22:22:42
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Massai wrote:

    > Jeśli przyjmujemy najpopularniejszą definicję, że jazda kapelusznicza
    > to "wolno, wolniutko, wolniej niż wymagają tego warunki" to owszem,
    > może denerwować, ale nie widzę powodu dla którego taka jazda miałaby
    > powodować poślizg niekontrolowany.

    Prawdziwy kapelusz po białym jedzie cały spięty i "wysrany", oczy 5PLN.
    Pomimo swojej upierdliwie wolnej jazdy, stanowi większe zagrożenie na
    drodze niż kolega który rozpoczął ten wątek. Wyślizgane do lodu koleiny
    od kół, pomiędzy nimi ciągnący się wał z nierozjechanego do końca
    jeszcze śniegu. Przy odrobinie szczęścia np. podczas zmiany pasa ruchu
    jednemu i drugiemu dupa lekko ucieknie, niezależnie od prędkości.
    Gdybym wracał z imprezy i miałbym wybierać szofera to bezpieczniej
    czułbym się jadąc z kimś kto potrafi podciąć zakręt ręcznym, niż z
    jeżdżącym wolno niezależnie od warunków wielkookim kapeluszem.
    ;)

    --
    pzdr
    nalesnik

  • 153. Data: 2010-12-29 23:39:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 10:31:04 +0100, J.F. napisał(a):

    > A gdzie ja znajde 5 pasowa droge nieodsniezona droge zeby w czasie
    > cwiczen nie pocalowac barierki ? :-)

    Nie trzeba takiej.
    Wystarczy droga polna.

    > Znaczy sie co - FWD jest doskonale kontrolowalne, prawie tak jak RWD ?

    Nie. FWD daje się wyprowadzić z poślizgu. RWD w tych warunkach nie wchodzi
    w poślizg, a wychodzi w zasadzie bez pomocy.

    > Ale tu nie wyscigi.

    Tylko poślizgi.

    > Poczekaj na nastepny opad sniegu i gololedzi, wypusc Cypka sierra na
    > A4, jak sie odwazy dojechac do Legnicy szybciej niz mondkiem to sierra
    > 5% lepsza, jak przy tym ja rozwali - to byla 10 razy gorsza ...

    Jak na razie, to sierra robi przedninapędówki jak chce.

    > Mozecie tez sprobowac ponownie udac sie na trening - ale liczy sie
    > czas pierwszego przejazdu, lacznie z wyciaganiem z zaspy :-)

    A kto by modziaka wyciągał? Niech gnije.

    --
    ___________ (R)

  • 154. Data: 2010-12-30 01:12:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Dec 2010 22:22:42 +0100, nalesnik wrote:
    >Prawdziwy kapelusz po białym jedzie cały spięty i "wysrany", oczy 5PLN.
    >Pomimo swojej upierdliwie wolnej jazdy, stanowi większe zagrożenie na
    >drodze niż kolega który rozpoczął ten wątek.

    Prawdopodobnie. Przeciez napisal ze powoli jechal.

    Ale z drugiej strony moze pojechac Adam, bedzie wyluzowany, spokojny
    .. i wykreci pirueta, bo to zle FWD bylo :-)

    J.

  • 155. Data: 2011-01-05 01:21:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 01:12:10 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale z drugiej strony moze pojechac Adam, bedzie wyluzowany, spokojny
    > .. i wykreci pirueta, bo to zle FWD bylo :-)

    Nie wykręci, bo sie naumiał tym szajsem jeździć.

    --
    ___________ (R)

  • 156. Data: 2011-01-05 13:01:08
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/12/2010 22:14, Adam Płaszczyca wrote:

    > No i? To, że jesteś dupa, a nie kierowca nie oznacza, że inni są takimi
    > samymi łajzami.

    Kubicy tez udalo sie kilka razy w cos przylozyc. Ale oczywiscie to, ze
    Kubica to dupa nie znaczy, ze Adam nie jest miszczem. :)

    Kamil

  • 157. Data: 2011-01-05 14:31:58
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > Kubicy tez udalo sie kilka razy w cos przylozyc.

    Też na ręcznym ? :-)

  • 158. Data: 2011-01-05 14:39:33
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/01/2011 13:31, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > Też na ręcznym ? :-)

    Nawet nie, tym wieksza z niego fajtlapa. :D

    Kamil