  • 101. Data: 2010-12-23 14:17:33
    Temat: Re: Snieg, zakret na recznym i policja w UK
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Dec 2010 14:03:59 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Bo nie wystarczy byc wybitnym kierowca - trzeba jeszcze sponsora
    >znalezc :-P

    Tak, tak...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 102. Data: 2010-12-23 14:23:22
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Dec 2010 14:54:06 +0100, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    >A jest jakaś lista czy to policjant ocenia wg widzimisię, co jest careless /
    inconsiderabe?

    A u nas jest jakaś lista, czy policjant ocenia wg widzimisię co to
    jest "spowodowanie zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym"?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 103. Data: 2010-12-23 14:34:04
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-12-23 14:23, jerzu pisze:

    > A u nas jest jakaś lista, czy policjant ocenia wg widzimisię co to
    > jest "spowodowanie zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym"?

    Też nieścisłe, ale przynajmniej trzeba wykazać konkretnie zagrożenie, jakie
    spowodował
    w danej sytuacji. Mimo wszystko to lepszy zapis, niż "nierozważna, nieostrożna"
    jazda.

  • 104. Data: 2010-12-23 14:49:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-23 14:17, jerzu pisze:

    > Tak, tak...

    Spoko, przecież gdyby nie sponsorzy to by taki Witia jeździć
    nie potrafił, a on w ogóle jest cienki jak barszcz - ta połowa
    by go na rękawie objechała jadąc po drodze na zakupy do Tesco...

  • 105. Data: 2010-12-23 15:27:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/12/2010 05:03, Jan-xx wrote:

> [...]
    > uczciwy czlowiek nie ma sie czego bac, nie ma nic do ukrycia, prawda? W
    > moim brytyjskim miescie kamery sa prawie na kazdym rogu ulicy. Na razie
    > mozna powiedziec, ze sa slepe - bo rozdzielczosc niska, a i nikt nie
    > jest w stanie przerobic nawet niewielkiej czesci rejestrowanych przez
    > nie danych. Ale nim sie obejrzymy, a obraz stanie sie dokladny i mozliwy
    > do przeanalizowania automatycznie przy pomocy odpowiedniego
    > oprogramowania - rozpoznawanie twarzy, ludzi, zachowan, gdzie kto idzie,
    > co robi... Zreszta kontrola rosnie na wielu innych polach - dluzszy temat.

    Bo za komuny to bylo lepiej. A jeszcze lepiej bylo, zanim wynaleziono
    kamery i health&safety. Siedzial chlop przy ogniu i trzasl dupa, czy mu
    wilki swini nie zagryza a zony w lesie nie zgwalca. Wyszedlby sprawdzic,
    ale nie ma jak bo po zmroku diably i chochliki grasuja w obejsciu.

    Wtedy to byly czasy, nie to co dzisiejsza inwigilacja.

    Nie pierdziel.

    Kamil

  • 106. Data: 2010-12-23 15:34:16
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-12-23 15:27, kamil pisze:

    > Wtedy to byly czasy, nie to co dzisiejsza inwigilacja.
    > Nie pierdziel.

    Czyli uważasz za normalne śledzenie tego co robię w moim prywatnym
    samochodzie tylko za to, że komuś się wydaje, że mogę złamać prawo?

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 107. Data: 2010-12-23 15:36:54
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    J_K_K wrote:

    > Chyba na jakimś lotnisku na pustyni.
    > Na drodze publicznej w dowolnym momencie
    > może ktoś wyjechać / wyjść / wybiec z boku i juz nie będzie pusto.

    Ba! nawet teleportować lub wyjść z nienacka ze studzienki kanalizacyjnej.

    > Autor wątku też nie zakładał, że jedzie za nim policja
    > (o ile w ogóle widział jakieś auto za sobą).

    "[...] brak ludzi i brak samochodow. Tylko jeden samochod, ze 100m za
    mna[...]"

  • 108. Data: 2010-12-23 15:57:41
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/12/2010 14:34, Krzysiek Niemkiewicz wrote:

    > Czyli uważasz za normalne śledzenie tego co robię w moim prywatnym
    > samochodzie tylko za to, że komuś się wydaje, że mogę złamać prawo?

    Ktos Cie sledzi?

    Kamil

  • 109. Data: 2010-12-23 16:05:27
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-12-23 15:57, kamil pisze:

    > Ktos Cie sledzi?

    Grożą tym autorowi wątku - przeczytaj uważnie.

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 110. Data: 2010-12-23 16:25:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-23, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Coś ty, Hamilton to neptek przy połowie kierowców z tej grupy.

    Przecież kierowcy F1 to poziom dzieciaków grających na konsolach, nie
    pamiętasz?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski