  • From: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Snieg, zakret na recznym i policja w UK
    Date: Thu, 23 Dec 2010 22:10:51 +0100

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał

    > Wiesz, taka forma prewencji jak ktoś już pokazał brak rozsądku w
    > kontaktach z innymi użytkownikami dróg, którzy jednak przestrzegają
    > przepisów we wspólnym interesie.

    Ale czy on zrobił coś niebezpiecznego? Bo zakładamy, że przepisów nie
    złamał... Chyba że za brak rozsądku uznamy robienie czegokolwiek inaczej,
    niż nakazują standardy zachowań dla danej sytuacji... Czyli do domu
    powinienem wracać najkrótszą drogą, odżywiać się tylko zdrową ekżywnością,
    nie słuchać głośnej muzyki, spać min. 8 godz. na dobę itp, itd... Kurde,
    jestem bardzo nierozsądnym człowiekiem! Jakąś prewencję trzeba wobec mnie
    zastosować.

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!