  • 41. Data: 2018-01-29 18:34:29
    Temat: Re: Smutna prawda o samochodach elektrycznych.
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 29 Jan 2018 18:28:05 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Ergo, jak już wrzucasz materiały, to niech one chociaż mają *podstawową*
    >wartość merytoryczną.

    Ale ten film miał własnie pokazać, że cała ta technologia elektryczna
    jest w powijakach. Podróż z Kielc do Krakowa i powrót trwa cały dzień.
    A wy, miłośnicy elektryków, próbujecie przekonac innych, że to
    nieprawda. Że podróż Katowic nad polskie morze elektrykiem to sama
    przyjemność. Nie, tak nie jest i jeszcze długo nie będzie.
    I nie wyskakuj za chwilę z Teslą, bo to jednak nie ten przedział
    cenowy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 42. Data: 2018-01-29 18:52:32
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-01-2018 o 17:35, J.F. pisze:

    > Kapelusznik :-P

    Nie - po prostu komp nie wie, że dodatkowe 15 l wlałem w wąż do baku. ;-)

  • 43. Data: 2018-01-29 19:32:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 28 Jan 2018 15:24:43 +0100, j...@i...pl wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=q0FK-YfDeD0

    To auto nie ma ABS?

    --
    Marek

  • 44. Data: 2018-01-29 19:58:12
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, January 29, 2018 at 2:39:28 PM UTC+1, Myjk wrote:

> [...]
    > (choć w przypadku Twojego przedpiszcy siedzącego już u mnie w kiblu mnie to
    > wcale nie zaskoczyło) co się dziwią że zasięg podawany przez producenta czy
    > choćby komputer ma się najczęściej nijak do realnych wyników. Przecież to
    > zależy wielu bardzo wielu czynników. Często nawet lekki wiatr w maskę może
    > zwiększyć drastycznie spalanie, podobnie jak może to zrobić nawet lekka
    > górka -- o wpływie stopy kierownika nie wspomnę. No ale wiadomo, przecież
    > takie rzeczy to dotyczą tylko gófnianych elektryków -- spalinowce są z

    U mnie komp szacuje zasieg na podstawie zuzycia z ~kilku ostatnich kilometrow, w
    miare sie zgadza, np. tydzien temu zatankowalem na full, pokazal ~1200 zasiegu,
    dojechalem z Krk za Innsbruck (okolo 1000km) i dopiero rezerwa sie zapalila...

    WS

  • 45. Data: 2018-01-29 20:04:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 29 Jan 2018 18:34:29 +0100, j...@i...pl

    > Ale ten film miał własnie pokazać, że cała ta technologia elektryczna
    > jest w powijakach.

    Ja widzę co film pokazał. Kompletną indolencję w temacie i brak
    elementarnej rzetelności w przekazie. Auto używane, prawdopodobnie
    niesprawne, wykorzystane do celu do którego nie jest przeznaczone. To
    trochę tak jak niektórzy jęczą na kulejący DPF w dieslu, bo kupili
    zajechanego trupa od handlarza i to jeszcze po to żeby 5km do pracy
    jeździć. No i takim wychodzi że DPF jest zły -- to mniej więcej ten sam
    przedział "jakości" i dziwię się tylko, że akurat TY to linkujesz.

    > Podróż z Kielc do Krakowa i powrót trwa cały dzień.

    Skoro właściciel Leafa, znacznie wcześniej bo jeszcze na "jesieni"
    stwierdza, że auto ma w porywach 80km zasięgu jak się nie szanuje energii
    (a maksymalnie 120), to stwierdzić powyższe musieli głupkowaty filmik
    nagrywając a ty musiałeś to aż linkować? Zlituj się.

    > A wy, miłośnicy elektryków, próbujecie przekonac innych, że to
    > nieprawda. Że podróż Katowic nad polskie morze elektrykiem to sama
    > przyjemność. Nie, tak nie jest i jeszcze długo nie będzie.

    Pokaż w którym miejscu ktokolwiek tak pisał, bo ja sobie nie przypominam.

    Póki co to ty bierzesz infantylny filmik jakichś dwóch gnomów
    motoryzacyjnych, z których jeden kupił sobie auto elektryczne ściągnięte ze
    *STANÓW* (powtarzam i wytłuszczam, bo widzę próbujesz to skutecznie
    wyrzucać z pamięci), niewiadomo w jakim stanie, drugi nie wie czy mówić o
    kW czy o kWh, nie wie nawet ile prąd w gniazdku domowym kosztuje, a którzy
    wspólnie używają tego auta niczym młotka do wkręcania śruby -- i na tej
    podstawie kompletnie bezrefleksyjnie próbujesz sobie (i innym?) wyrabiać
    opinię.

    > I nie wyskakuj za chwilę z Teslą, bo to jednak nie ten przedział
    > cenowy.

    Ponieważ dlatego że co -- bo nie pasuje ci nagle do twojej teorii że da się
    jednak elektrykiem dojechać z Katowic nad morze tylko trzeba mieć auto o
    ODPOWIEDNICH parametrach?

    Też się codziennie pieklisz jak do Focusa nie możesz załadować tyle samo co
    do Mastera? Może filmik o tym nagraj, stwierdzisz wtedy jednoznacznie że
    Focus to jednak dziadostwo przeraźliwe i do *niczego* się nie nadaje.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 46. Data: 2018-01-29 20:08:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 29 Jan 2018 10:58:12 -0800 (PST), WS

> [...]
    > kilometrow, w miare sie zgadza, np. tydzien temu zatankowalem na full,
    > pokazal ~1200 zasiegu, dojechalem z Krk za Innsbruck (okolo 1000km) i

    U mnie też -- ale ten głupek nie uwzględnia że ostatnie km delikatniej
    jechałem żeby dotelepać się do pożądanej stacji. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 47. Data: 2018-01-29 20:50:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 29 Jan 2018 20:08:18 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > U mnie też -- ale ten głupek nie uwzględnia że ostatnie km
    > delikatniej
    > jechałem żeby dotelepać się do pożądanej stacji. :P

    A możesz odpisać na te pytania dot imieva z mojej strony?

    --
    Marek

  • 48. Data: 2018-01-29 21:01:34
    Temat: Re: utna prawda o samochodach elektrycznych.
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 29.01.2018 o 10:45, T. pisze:
    > A na wakacje dużym, wygodnym i bezpiecznym autem.

    Panie i Panowie tak działa przekaz podprogowy, kisiel z mózgu. Jakby te
    atrybuty nie dotyczyły elektrów.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 49. Data: 2018-01-29 21:36:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Jak sie ropa/gaz/wegiel skonczy, to i z pradem moze byc ciezko :-)
    >
    > Bioetanol, czy przeprosimy sie z dieslem ?
    > A moze ogniwa paliwowe na etanol/metanol wreszcie rusza ?

    Kto dożyje to przekona się że coś wymyślą. Tak jak kiedyś ludziom nie
    śniło się latać.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 50. Data: 2018-01-29 21:58:02
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-01-29 20:04, Myjk wrote:

    Stary nie kompromituj się. Za chwile wyjdzie, ze trzeba mieć profesurę,
    żeby z samochodu skorzystać.

    A ty coś bredzisz o używaniu młotka...

    Sprawny czy nie - 20 letnim dizlem ta trasę obskoczy się 4x szybciej.

    To wozidło to 100% porażka. Nawet gdyby był w stanie się jakimś cudem
    dotelepać te 120km to i tak niewiele to zmienia.

    Planowanie podróży z punktu A do B. No daj pan spokój... to kuriozalne.

    Nadaje się co najwyżej do małych i średnich miast na dojazdy do sklepu
    czy pracy (tak ~10km w dwie strony). Wtedy ładując raz na 3-4 dni ma to
    jeszcze jakiś sens. Dla większego miasta typu Warszawa to już słabo to
    widzę. Trzeba codziennie ładować. A może w skrajnych przypadkach 2x
    dziennie. Już samo to jest dostatecznie upierdliwe, żeby było wygodne.

    Wg mnie film pokazuje bez znieczulenia rzeczywistość. Taką jaka ona
    jest. Bez kitu i zbędnego mydlenia oczu poprawnością polityczną.

    --
    mk4