  • 51. Data: 2019-03-28 19:25:16
    Temat: Re: Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2019-03-28 o 18:03, Cavallino pisze:

    > Nie - wszystkich, zwłaszcza takich bez kompresji, bo wyszła.
    > Modele które spotykam z smrodem oleju za nimi (ostatnio pani w Corsie B)
    > na 100% żadnej turbiny na oczy nie widziały.

    Oczywiście silnik wolnossący również może palić ilości oleju tak żeby
    dymić na biało (czy to dookoła tłoka, czy uszczelniaczami zaworów,
    czasami nawet odmą), jednak po prostu najpopularniejszą drogą żeby ten
    olej się przedostał do silnika bądź bezpośrednio wydechu jest jednak
    turbosprężarka.

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:

  • 52. Data: 2019-03-28 19:33:59
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-27 o 16:59, Cavallino pisze:

    > O szrot.
    > Myślą palanty, ze jak kupią sobie złoma za 500 zł, to dopóki koła się
    > kręcą nic nie trzeba w nim robić.
    > A państwo wolskie, zamiast prawdziwych przeglądów, woli utrzymywać
    > miśków zajmujących się jedynie suszeniem.

    No ale szrot zawsze był kupowany. A teraz jakaś epidemia zapanowała
    dymiącego szrotu. Nie przypominam sobie abym kiedykolwiek codziennie
    musiał jechać za takim smrodziarzem, że nie sposób wyrobić z odoru
    palonego oleju czy czegoś tam innego.

    Ale... Budzik naprowadził mnie na trop. Mamy sporo Ukraińców a im kasa
    się nie przelewa. Idąc tym tropem, pomyślałem, że 500+ też mogło się
    przyczynić do wzrostu ilości rzęchów na drogach.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 53. Data: 2019-03-28 19:36:46
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-28 o 07:34, Kris pisze:

    > Chyba żarty Sobie robisz uważając że Marek kupuje części do Swojego Merca w jakimś
    intercarsie;)

    Trafiłeś w sedno z nazwą firmy: Intercars + Serwis MB Ożarowski złośliwy
    dziadu :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 54. Data: 2019-03-28 19:44:03
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > z ciekawości, mógłbyś podać do jakiego auta tyle kosztuje?

    Chodzi o taki:

    https://archiwum.allegro.pl/oferta/mercedes-w211-3-2
    -v6-filtr-weglowy-a2114700359-i7125124663.html

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 55. Data: 2019-03-28 19:50:21
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-27 o 17:44, zhbick pisze:

    > z ciekawości, jak się ma sprawa z filtrem węglowym w zakresie
    > skuteczności eliminacji smrodu i na jak długo wystarcza? Zawsze brałem
    > zwykły, ale jeśli faktycznie działa, to się skuszę.

    Nie myl filtra kabinowego z pokropionego węglem aktywowanym z filtrem
    węglowym. U mnie wygląda on tak:

    https://archiwum.allegro.pl/oferta/mercedes-w211-3-2
    -v6-filtr-weglowy-a2114700359-i7125124663.html

    Mam na desce specjalny przycisk do skierowania strumienia powietrza
    poprzez ten filtr gdyż nie może on być non-stop używany bo szybko się
    zatka i przestanie filtrować.

    Ten pierwszy próbowałem - zerowa skuteczność.

    Drugi - ma mega skuteczność. Nawet w Świeciu przy zakładach celulozy
    zero smrodu. Kłopot w tym, że góra na pół roku rzadkiego używania
    starcza. Potem przestaje filtrować.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 56. Data: 2019-03-28 19:51:16
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-27 o 21:07, P.B. pisze:

    > Efekt 500+ Każdego stać na samochód.

    Ha! Dokładnie o tym przed 5ciom minutami pomyślałem i wspomniałem :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 57. Data: 2019-03-28 20:05:40
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-27 o 23:20, Tomasz Pyra pisze:

    > Że benzyniaków to bym nie powiedział.

    Może inaczej: statystyk nie prowadzę ale w nozdrza rzucają się
    zdecydowanie bardziej samochody wytwarzające siwy / biały, gryzący dym.
    Diesle też potrafią moc smrodu zaprezentować ale to rzadko widuję. I co
    ciekawe, w przypadku diesli, zdarza się, że smród jest straszny mimo iż
    czarnej chmury nie ciągną za sobą. Raczej niebieskawy dym wtedy wytwza

    > Generalnie taki śmierdzący trup z przodu to coś, co u mnie włącza tryb
    > nie brania jeńców przy wyprzedzaniu, chociaż normalnie spokojny jestem.

    Też tak robię. Nie lubię się wciskać, ale nie da się za takim wyrobić.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 58. Data: 2019-03-28 21:30:27
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-28 10:05, Poldek wrote:

    > Wydech bez homologacji, brak katalizatora, angielski reflektor z przodu,
    > popękane przewody hamulcowe, niedziałający klakson, światła ledwo
    > jarzące, wyciek oleju - żadne z powyższych nie było przeszkodą do
    > przybicia pieczątki w Warszawie i do zobaczenia za rok :-)

    To dowodzi, że nie naprawiasz a nie, że nie sprawdzają

  • 59. Data: 2019-03-28 21:31:50
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-28 19:33, Marek S wrote:

> [...]
    > się nie przelewa. Idąc tym tropem, pomyślałem, że 500+ też mogło się
    > przyczynić do wzrostu ilości rzęchów na drogach.

    Przecież rzęchów jest tyle ile jest. Już więcej nie sprowadzimy bo
    wymłodniały.

  • 60. Data: 2019-03-28 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Trafiłeś w sedno z nazwą firmy: Intercars + Serwis MB Ożarowski
    > złośliwy dziadu :-)

    Ceny w intercarsie dla przecietnego Kowalskiego (bez rabatów zakupowych)
    są przeciez na poziomie bandyckim...
    Mozna kupić gdzies drozej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."