eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚmierć też może mieć zielone - reportaż na antenie radiowej Trójki › Re: Śmierć też może mieć zielone - reportaż na antenie radiowej Trójki
    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Śmierć też może mieć zielone - reportaż na antenie radiowej
    Trójki
    Date: Mon, 16 Apr 2012 23:52:09 +0200

    W dniu 2012-04-16 22:18, Ukaniu pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skoro jedna kamera monitoringu widzi to skrzyżowanie to mogli by
    > doszwejsować drugą aby mieć weryfikację świateł z kierunków kolizyjnych.
    > A tak to powstają tylko teorie o wariującym sterowniku - jest to
    > prawdopodobne tylko jeszcze potrzeba udowodnić

    To prywatna kamera, która patrzy na podjazd, prawdopodobnie podczas
    odświeżania elewacji robotnicy ja niechcący przekręcili. Swoją droga
    masz rację, dzieje się to od dwóch lat, rejestrator za jakieś 3 tys i
    dwie kamery z diodami IR po jakieś 300-400 za sztukę nie jest chyba
    dużym wydatkiem dla gminy/powiatu. Ewentualnie dogadać się z
    właścicielką, fundnąć jej dwie kamery ustawić (jest możliwość tak) aby
    dość blisko na skrzyżowanie patrzyły i podłączyć pod jej rejestrator za
    drobną opłata miesięczną za korzystanie. Ja myślałem, że to, co nad
    sygnalizatorami jest to są kamery, w dniu kolizje dowiedziałem się, że
    to są czujniki.