eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚmierć też może mieć zielone - reportaż na antenie radiowej TrójkiRe: Śmierć też może mieć zielone - reportaż na antenie radiowej Trójki
  • Data: 2012-04-17 12:04:46
    Temat: Re: Śmierć też może mieć zielone - reportaż na antenie radiowej Trójki
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jmi4cu$jm7$1@mx1.internetia.pl...

    > To prywatna kamera, która patrzy na podjazd, prawdopodobnie podczas
    > odświeżania elewacji robotnicy ja niechcący przekręcili. Swoją droga
    > masz rację, dzieje się to od dwóch lat, rejestrator za jakieś 3 tys i
    > dwie kamery z diodami IR po jakieś 300-400 za sztukę nie jest chyba
    > dużym wydatkiem dla gminy/powiatu.

    Ja tu widzę kilka dużych trudności dla urzędników:
    - Trzeba na to wpaść.
    - Zabudżetować.
    - Konkurs ofert.
    - Projekt techniczny.
    - Odbór instalacji.
    - Przeglądać nagrania.
    - Wyciągnąć wnioski.
    - Skierować sprawę "wyżej".

    > Ewentualnie dogadać się z
    > właścicielką, fundnąć jej dwie kamery ustawić (jest możliwość tak) aby
    > dość blisko na skrzyżowanie patrzyły i podłączyć pod jej rejestrator za
    > drobną opłata miesięczną za korzystanie. Ja myślałem, że to, co nad
    > sygnalizatorami jest to są kamery, w dniu kolizje dowiedziałem się, że
    > to są czujniki.

    Inwestycja w obcy środek trwały - to już wyższa szkoła jazdy.

    Kasa wydana, a dochodu nie przyniesie. Gmina to działalność komercyjna, a
    nie pomaganie obywatelom - każda czynność musi się opłacać.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba