eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚmierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata. › Re: Śmierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
  • Data: 2012-04-07 16:01:21
    Temat: Re: Śmierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 07 Apr 2012 15:50:41 +0200, ojciec wrote:

    > Że o obróciło o 360 stopni wstecz.

    Pomijając już to co tam mogłeś mieć na myśli mówiąc "360 wstecz", ale
    cokolwiek by to było, to uszkodzenia Hondy (samochód zbudowany z blaszek
    grubych jak na puszkę piwa) wskazują że suma prędkości pojazdów to mogło
    być kilakanście km/h. Nie więcej.
    Żaden samochód się nie poobraca przy takiej prędkości na suchej
    nawierzchni.

    Jak po tej kolizji samochody się przemieszczały to albo rozpędem na kołach,
    albo po prostu kierowcy je przestawili.