eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚmierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata. › Re: Śmierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
  • Data: 2012-04-07 20:48:02
    Temat: Re: Śmierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
    Od: "Akarm" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4f80624c$0$1302$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tato zamiast straszyć piekłem i obrzucać kamieniami, pokaż dziecku błąd.

    Po pierwsze: należy trzymać się tematyki grupy.
    Dla mało kumatych zostaje zapoznanie się z zasadami, np.:
    https://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/br
    owse_thread/thread/94523f7d55a8f40e/16357dd06830f280
    ?hl=pl
    Czyli na pisanie o czyjejś śmierci wypadałoby znaleźć sobie inne miejsce.
    Po drugie: nie należy używać nieznanych sobie wyrazów.
    Zwykle tak jest, że nieuki widząc jakiś nowy wyraz starają się
    dowartościować używaniem tegoż. Ostatnio "ów" bez odmiany, "siakieś"
    zamiast "jakieś", "projekt" zamiast "koncert, zespół, wystawa, itp", nawet
    "pasjonat" - tego chyba jeszcze nikt nie użył w jego właściwym znaczeniu.
    Co zrobić, żeby uniknąć takiego ośmieszania się? Czytać książki!

    Nie ma za co. :)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl