eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚmierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata. › Re: Śmierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
  • Data: 2012-04-07 15:20:27
    Temat: Re: Śmierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
    Od: ojciec <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-07 11:50, Akarm pisze:

    > Nie należy używać wyrazów, których się nie rozumie.
    > Nieuctwo nie jest usprawiedliwieniem

    ? ów

    zaimek wyróżniający kogoś lub coś spośród innych

    co do słowa "stłuczka
    "Tylko jaki to ma związek, trollu, ze stłuczką? Gość wykorkował, bo się
    zdenerwował, jak nie wtedy, to by stało się to za tydzień czy miesiąc z
    dowolnego innego powodu."
    napisał te słowo "to" a ja się pod wpływem emocji odwołałem do niego,
    tak jestem winny! W artykule było wyraźnie napisane "wypadek".

    Stłuczka - potoczne określenie drobnej kolizji drogowej. Stłuczką nie są
    zdarzenia klasyfikowane jako wypadek drogowy, w wyniku którego uczestnik
    ruchu drogowego został ranny lub doszło do jego śmierci.

    Według przeprowadzonych badań stłuczki, nawet niegroźne, mogą powodować
    poważne i kosztowne zniszczenia w samochodach[1].

    I oglądając zdjęcia ze zdarzenia "to" mógł się zasugerować małymi
    uszkodzeniami samochodów które wyglądały na "stłuczka"