    Date: Tue, 11 Jun 2013 22:00:28 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Smartfony do 500 zł (ew. do 700 zł)

    W dniu 11.06.2013 21:42, Bugatti pisze:
    > Witam Was,
    >
    > poszukuję smartfonu do kwoty 500 zł.

    tak samo możesz szukać nowego auta za 300zł, albo domu za 5 tyś.

    > Kryteria wyboru:
    > - warunek konieczny: wydajny procesor do obsługi *interentu* i
    > aplikacji, które pobierają dane z sieci ! !
    niema takiego czegoś. albo wydajny albo tani. Jakimś tam wyjątkiem może
    być grand x in, ale to przypadek.

    > Nie wiem od jakiego zegara i architektury CPU...dla Androida 2.3 pewnie
    > 600 Mhz jest wystarczające, ale dla 4.0 już pewnie 1 Ghz.

    że co proszę? Opowiem Ci moją historie. jak najczystszy system, sony
    erikson 1.6GHz. Szukam nowego auta, jadę 30km, wtopa. ale pamiętam ze w
    okolicy był jeszcze jeden model. czyli na miejscu: internet,
    tablica.pl-specjalna aplikacja, szukam, aplikacja daje strzałkę do
    przeglądarki - u mnie dolphin browser. Mam adres, więc OSM and - i wiem
    gdzie jadę. ale trzeba zadzwonić do gościa - powrót niemożliwy, bo
    (chyba) system ma zamało pamięci zarówno tablica jak i dolphin są
    otwarte, ale na stronie tytuowej. więc jeszcze raz wyszukiwanie w
    tablicy, dolphin i dzwonie ( teraz już mam otwartą mapę OSM and!) Każde
    z tych zadań, można z osobna wykonać wmiarę szybko. ale 3 naraz -
    mordęga. Dochodzę do sedna. w opisanej sytuacji "wybierz numer" trwa
    wiele sekund. nie sekundę tylko kilka- kilkanaście.
    Może historia przydługa, ale co zamierzasz "internecić" na 3 calach?
    raczej po za domem?

    > - Android co najmniej 2.3
    > - 16 mln kolorów
    > - 3,2"
    każdy milimetr ekranu dotykowego na wagę złota! paluchem będziesz klikał
    czy myszką? Po co wogóle wspominasz o ilości kolorów?!

    Do internetu: zte Grand x in. Pooogoooglaj za testami przeglądarek w
    telefonach. o ile pamiętam on w specyficznych zadaniach dorównywał 4
    rdzeniowcom za 2.5tyś zł

    ToMasz