eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSmartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia? › Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
    Date: Thu, 21 Mar 2013 17:20:05 +0100

    W dniu 21.03.2013 10:58, Budzik pisze:
    > - czy będę żałował tej lumii do konca jej życia?

    To zalezy.

    > - czy można problem jakość obejsc (może trzeba wybrać odpowiednio sieć w
    > telefonie? Tylko GSM czy coś w tym stylu?

    A co za problem? Masz gdzies w ustawieniach sieci zakladke "transmisja
    danych". Wylacz po prostu. APNy pewnie automatycznie sie z sieci
    pobieraja - tak bylo w przypadku, ktory opisalem ponizej.

    > - czy WP rzeczywiscie jest tak pojebany, ze pomimo braku zainstalowania
    > aplikacji potrafi co xchwila łączyć sie z internetem tak, ze miesiecznie
    > kosztuje to 60zł?

    A co to jest 60zl/miesiac? To jakies kilkadziesiat MB pewnie. Zobacz na
    billingu kiedy pobieralo.
    Ostatnio przybiegla do mnie zaplakana laska, ktorej kilkaset zlotych ta
    sama lumia pobrala. Po co kupowac smartfona (i jeszcze nie umiec go
    skonfigurowac), jesli nie zamierza sie korzystac z internetu.