  • 21. Data: 2012-05-04 21:01:52
    Temat: Re: Smartfon a simlock
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    Animka wrote:

    > Z tego co wiem Orange wprowadziło mocne zabezpieczenia do telefonów i
    > nawet facet w punkcie gsm się męczył z moim telefonem SE W580i. Musiał
    > zmienić oprogramowanie na starsze i dopiero mu się udało...ale ostrzegł
    > mnie, , żebym nie wgrywała nowszego oprogramowania, bo kłódka się
    > zamknie i simlock znowu się pojawi.

    A z ciekawości- ile wziął za to? Bo w Orange kosztuje to jakieś 7 dych.
    --
    JK

  • 22. Data: 2012-05-05 00:29:01
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-04 21:01, JohnyK pisze:

    > A z ciekawości- ile wziął za to? Bo w Orange kosztuje to jakieś 7 dych.

    30 zł.

    --
    animka

  • 23. Data: 2012-05-05 02:07:25
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-05-04 21:00, JohnyK pisze:

    > Jak w Orange to oddaj telefon w salonie własnym PTK, zrobią na miejscu za
    > 70plnów.

    Nie w każdym salonie da się to zrobić - jest ich kilkanaście na całą Polskę.

  • 24. Data: 2012-05-05 06:26:36
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > I tu mylę się

    Tez mi nowosc.

    > telefon Animki jest odblokowywany za freeko.
    > http://simlock24.pl/simlock/LG/GT505/

    Z tejze strony:
    "Cena za odblokowanie LG GT505 wynosi 39.00 PLN."

    Pisac umiesz, sporo i bez sensu. Teraz jeszcze naucz sie czytac.

  • 25. Data: 2012-05-05 11:11:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej" 6...@n...neost
    rada.pl

    > Tez mi nowosc.

    Ano nowość -- w ogóle firma droga.

    > Z tejze strony:
    > "Cena za odblokowanie LG GT505 wynosi 39.00 PLN."

    > Pisac umiesz, sporo i bez sensu. Teraz jeszcze naucz sie czytac.

    Uczę się -- ale u Ciebie nie warto uczyć się niczego, bo Ty piszesz kłamstwa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2012-05-05 13:30:57
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-05 06:26, Andrzej pisze:

    > Tez mi nowosc.

    > Z tejze strony:
    > "Cena za odblokowanie LG GT505 wynosi 39.00 PLN."
    >
    > Pisac umiesz, sporo i bez sensu. Teraz jeszcze naucz sie czytac.

    Tak się jednak złozyło, że telefon nie ma simlocka, bo od razu wykrył i
    zainstalował kartę Aero2. To, że jednak ten telefon nie ma 3G i linki
    internetowe się nie uruchamiają to już inna sprawa. Sama Opera się
    uruchamia, ale chce łączyć tylko po Wifi (oczywiście przy włożonej
    karcie SIM Aero2).

    --
    animka

  • 27. Data: 2012-05-05 18:20:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" jo348t$43r$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > to już inna sprawa. Sama Opera się uruchamia, ale chce
    > łączyć tylko po Wifi (oczywiście przy włożonej karcie

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/lg/gt505/LG-GT505.html

    IMO ma 3G, ale nie ma na 900 MHz. Ma na 2100 MHz.
    Możesz dorzucić modem pracujący jako APek. ;) Ja
    chcę, aby HUI (trudne słowo U8500 Ideos) pracował
    jako modem + Apek WiFi. Na dodatek, aby ciągnął
    na Aero2.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2012-05-06 02:42:09
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał

    > Tak się jednak złozyło, że telefon nie ma simlocka, bo od razu wykrył i
    > zainstalował kartę Aero2. To, że jednak ten telefon nie ma 3G i linki
    > internetowe się nie uruchamiają to już inna sprawa.

    Dziwne. Wszystkie LG GT505 obsługują 3G tylko akurat Twój nie.

  • 29. Data: 2012-05-06 03:03:17
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-06 02:42, Tomek pisze:
    > U?ytkownik "Animka"<t...@w...pl> napisa?

    > Dziwne. Wszystkie LG GT505 obs?uguj? 3G tylko akurat Tw?j nie.

    No tak mi napisali. Ma 3G, ale nie network 900 czy jakis tak. Sprawdż
    sobie na stronie.

    Obsługuje, ale ze stronami internetowymi nie łączy.
    Może to Aero2 trzeba jeszcze w tym telefonie jakoś skonfigurować, ale
    pewnie i tak nic to nie pomoże,
    --
    animka

  • 30. Data: 2012-05-07 10:29:29
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Tomek nabazgrał(a):

    > Zapomniałeś wspomnieć, że aby ściągnąć locka w salonie Orange, trzeba
    > mieć umowę na siebie. A wiele osób ściągających simlocki z telefonów w
    > Orange nie podpisywało umów, tylko odkupiło tanie słuchawki na allegro.

    Wystarczy pokazać FA. dane na FA mogą być inne niż tego co oddaje.