  • 11. Data: 2012-05-03 03:00:08
    Temat: Re: Smartfon a simlock
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-05-03 00:31, Animka pisze:

    > Temu pierwszemu nie odpowiedzieli. W bastepnym artykule ktoą napisał to:
    > GT505 - 2945#*505# GW520 - 2945#*71001# Następnie kliknij Unlock Sim,
    > Networ(...) "OK" 5. Telefon jest już bez simlocka.
    >
    > Czy ja mam toczka w toczkę przepisywać to co wyżej (oprócz ostatniego
    > zdania)?
    > Czy mają być cudzysłowy no i to: Networ(...). Trochę to dziwne i nie
    > wiem czy się da wpisać. No i nie wiem czy w telefonie ma być karta sim
    > czy nie.

    Przecież to jest skrót tego postu -
    <http://www.forum.tweaks.pl/Jak-wpisac-kod-unlock-do
    -LG-t44176.html#entry225510>
    Wszystko tam napisane co i jak.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2012-05-03 14:40:51
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-03 03:00, Krystek pisze:

    > Przecież to jest skrót tego postu -
    > <http://www.forum.tweaks.pl/Jak-wpisac-kod-unlock-do
    -LG-t44176.html#entry225510>
    > Wszystko tam napisane co i jak.

    Ok, dzięki, ale nie mam kodu unlock. Podobno powinien być ośmiocyfrowy.
    Telefon LG GT505.

    --
    animka

  • 13. Data: 2012-05-03 15:14:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" jntucs$oif$...@n...news.atman.pl

    -LG-t44176.html#entry225510>

    > Ok, dzięki, ale nie mam kodu unlock. Podobno powinien być ośmiocyfrowy.
    > Telefon LG GT505.

    Jeśli to tylko kod -- zdejmiesz bez trudu, bo kod znajdziesz w necie.
    A jeśli to wyższa kultura simlockowania -- to nie wiem.

    Mnie o jednym telefonie mówiono kilka lat temu, że trzeba sprzętowo coś
    podłączyć. Prywatne zdjęcie kosztowałoby 35 złotych. W Erze -- za freeko,
    ale dopiero po okresie ;) umowy. Pół roku temu w Erze zdjęto simlocka za
    pomocą kodu. Gdybym miał ten telefon odblokowany od razu, nie przeżyłbym
    horroru podczerwieni (kilka wpadek -- ostatecznie udało się, ale straciłem
    dużo czasu na testowanie i odzyskiwanie pieniędzy) i drutów (też kilka
    wpadek -- nie udało się a też straciłem dużo czasu na testowanie
    i odzyskiwanie pieniędzy) oraz trudów zacinających się klawiszy.
    Ponadto miałbym go od początku, zanim został lekko :) uszkodzony.
    Teraz już naliczyłem w nim co najmniej te usterki:

    -- ma poważne trudności ze startem (tuż po włączeniu)
    -- nie można przypisać numerów klawiszom (szybkie wybieranie?)
    i to zapewne byłoby dobrym powodem do wymiany gwarancyjnej
    -- uszkodzenie kamerki objawiające się czasami złym ostrzeniem
    -- pęknięciem okienka kamerki

    Zdejmujący SIMloci raczej mnie oszukali. Gdy nie ich informacje, zdjąłbym
    samodzielnie SIMlocka i cieszyłbym się telefonem co najmniej 4 lata.
    A tak -- zaliczyłem od tamtej pory kilka telefonów i masę kłopotów.

    Telefon z zacinającymi się przyciskami też bym reklamował -- ale nie po
    własnoręcznym zdjęciu SIMlocka. I zapewne uznano by potrzebę wymiany na
    inny taki sam lub na lepszy.

    -=-

    Zatem straty poniesione za sprawą złej informacji zdejmujących SIMlocki są spore.
    Zyskałem też doświadczenie:

    -- tylko to pracuje poprawnie w komórkach, co jest używane masowo od dawna

    W ,,dzisiejszym'' telefonie nie uda się mi popsuć ,,danych pakietowych'',
    ale w dawnych telefonach -- z trudem to uruchomiłem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2012-05-03 22:58:00
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał:

    > Bo ty się tym zajmujesz, tak?

    Nie, nie dlatego. Dlatego, że jesteś taka tępa, że czytając instrukcję _wpisania
    kodu_ na zdjęcie simlocka (którego nie posiadasz), wmówiłaś sobie, że to sposób
    na _zdjęcie simlocka_, który to sposób podał Ci inny tępy user. A kolejny wmawia
    teraz, że traki kod ośmiocyfrowy znajdziesz na necie. A najbardziej
    przemawiającą rzeczą na potwierdzenie Twojej tępoty umysłu jest zdanie:

    "no i to: Networ(...). Trochę to dziwne i nie
    wiem czy się da wpisać. "

    Ty miałaś to KLIKNĄĆ a nie wpisać. Ale ... komu ja to tłumaczę. Mówiłem już rok
    temu, że wspólnie z iDiotą zaniżacie poziom grupy do mułu w szambie.

  • 15. Data: 2012-05-04 00:47:28
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-03 22:58, Tomek pisze:

> [...]
    > przemawiającą rzeczą na potwierdzenie Twojej tępoty umysłu jest zdanie:
    >
    > "no i to: Networ(...). Trochę to dziwne i nie

    Ty te ustawienia najmądrzejszy cymbale już widziałeś na oczy i wiesz już
    co tam jest, a ja jeszcze w te ustawienia nie wchodziłam. Ty też za
    pierwszym razem się głowiłeś, żeby głupstw w telefonie sobie nie narobić
    i czegoś nie schrzanić.
    A tak w ogóle to ja nie mam w tych ustawieniach opcji UNLOCK, tylko jest
    parę różnych opcji, ale ze słowem LOCK (a nie UNLOCK). Czyli chyba
    telefon simlocka nie ma.
    Włożyłam kartę Aero2 i telefon ją widzi. Od razu samo się wszystko
    ustawiło, ale łączy i łączy i nie może połączyć. Pewnie nie mam zasięgu
    Aero2 w domu. WiFi wyłączyłam, żeby mi po WiFi nie łączyło z internetem,
    chciałam sprawdzić połączenie przez Aero2.
    Próbowałam w Operze Mini i w drugiej przeglądarce jaką mam w telefonie.

    > Ty miałaś to KLIKNĄĆ a nie wpisać. Ale ... komu ja to tłumaczę. Mówiłem już rok
    > temu, że wspólnie z iDiotą zaniżacie poziom grupy do mułu w szambie.

    W ogóle takiej opcji w telefonie nie mam. Jest lista z jakimiś
    networkami, ale to nie jest to.

    Z szamba pewnie sam pochodzisz i próbujesz zniżyć ludzi do swojego poziomu.

    --
    animka

  • 16. Data: 2012-05-04 02:06:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomek" jnurnt$3kj$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > że traki kod ośmiocyfrowy znajdziesz na necie. A najbardziej
    > przemawiającą rzeczą na potwierdzenie Twojej tępoty umysłu jest

    Simlock odblokowanie kodem Nokia z sieci Orange Polska
    Cena 139 PLN

    Przez net konsultant Orange powiedział mi, że zdjęcie simlocka
    kosztuje w Orange 77 złotych.

    Przed paru laty odblokowałem telefon Nokii samodzielnie, biorąc kod z netu.
    Zero problemów. Mogłem odblokować w Erze, bo umowa skończyła się, choć
    gwarancja nie skończyła się, ale żal mi było kilku dni na czekanie.

    Gwarancja nie skończyła się, albowiem był to nowy telefon dany w zamian
    za popsuty. Choć był nowy -- psuł się nadal. Teraz nie można z nim dogadać
    się poprzez podczerwień, a że nic poza tym nie ma (przewód jest drogi,
    kosztuje około 100 złotych -- zwykłym nie idzie tak, jak powinno)
    niczego do komunikacji...

    W Erze powiedziano mi, że samodzielne zdjęcie simlocka skutkuje utratą gwarancji.
    Gdyby nie to -- zaproponowałbym wymianę bubla na inny telefon. Blokowały się
    w nim klawisze (pomagało lekkie postukanie i poruszanie nimi na boki) a teraz
    nie działa już podczerwień. Na samym początku działała słabo -- na nie więcej
    niż 10 cm i niemal z zerowym kątem odchylenia od osi port_na_USB-komórka.
    Z innym telefonem Nokii ten sam adapter/port (nie wiem, jak to nazwać) działa
    na dużą (ponad 50 cm) odległość i pod dużym kątem odchylenia od wiadomej osi.

    Brak portów, brak karty SD, klawisze blokują się... Szmelc.

    -=-

    Anikmi nie namawiam do samo_dzielnego zdejmowania, ale może ma kogoś roztropnego
    obok siebie. Gdyby nie to, że zarzeka się, iż jest z Warszawy, byłbym pewny tego,
    że to Piotr Palusiński ze swym nowy Nickiem. :) U niego wszystko rośnie do rangi
    wielkiego problemu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2012-05-04 02:31:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jnv6il$mrn$...@i...gazeta.pl

    > Simlock odblokowanie kodem Nokia z sieci Orange Polska
    > Cena 139 PLN

    Aby było jasne, to z pokazanej przez Anikę strony:

    http://simlock24.pl/simlock/LG/GT505/
    http://simlock24.pl/site/Nokia/3110%20Classic/

  • 18. Data: 2012-05-04 19:35:52
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    napisał :

    > Aby było jasne, to z pokazanej przez Anikę strony:
    >
    > http://simlock24.pl/simlock/LG/GT505/
    > http://simlock24.pl/site/Nokia/3110%20Classic/

    Zapomniałeś wspomnieć, że aby ściągnąć locka w salonie Orange, trzeba mieć umowę
    na siebie. A wiele osób ściągających simlocki z telefonów w Orange nie
    podpisywało umów, tylko odkupiło tanie słuchawki na allegro. Poza tym, co ma
    wspólnego kod z internetu do nokii dct3 z LG GT505?

  • 19. Data: 2012-05-04 20:22:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomek" jo1430$k5p$...@i...gazeta.pl

    > Zapomniałeś wspomnieć,

    Wątpię w to, że zapomniałem -- mam wątłą wiarę, choć całkiem dobrą. ;)
    Nie jestem klientem Orange, nie zdejmowałem tam simlocka a jedynie
    przymierzałem się do nowego operatora -- stanęło na tym, że Play ma
    o niebo lepszą ofertę niż Orange czy Era.

    > że aby ściągnąć locka w salonie Orange, trzeba mieć umowę na siebie.

    Być może tak. Ale chyba Animka ma umowę.

    > A wiele osób ściągających simlocki z telefonów w Orange nie podpisywało umów, tylko
    odkupiło tanie słuchawki na allegro.

    Być może tak.

    > Poza tym, co ma wspólnego kod z internetu do nokii dct3 z LG GT505?

    To, że w salonie kosztuje to 77 złotych a na tej stronie 139 złotych?
    O kodzie do 3110c piszę nie dlatego, że tym kodem można odblokować LG,
    ale po to, aby uwiarygodnić, iż ten telefon odblokowuje się kodem,
    nie zaś jakąś magia sprzętową, jak mnie przekonywano 4 lata temu.

    To raz. A zero -- 139 złotych to więcej niż 77 złotych.
    Jeśli zatem strona oferuje to drożej niż Orange, zapewne jest droga po prostu w
    ogóle.

    I tu mylę się -- telefon Animki jest odblokowywany za freeko.

    http://simlock24.pl/simlock/LG/GT505/

    Widać, że lubią Animkę.

    -=-

    Do Aniki -- Tomek na pewno nie pracuje w tej firmie.
    Gdyby tam pracował, nie zadawałby takich pytań.
    Nie próbowałby odblokowania LG za pomocą kodu do Nokii.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-05-04 21:00:33
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    Nordynka wrote:

    > Czy w smartfonach tez mozna "zdjac" simlocka? Dostalam taki w sieci ktora
    > mi nie odpowiada i chce od razu przeniesc nr i zmienic karte.
    > Nie wiem tylko czy da sie. Podpowiedzcie
    > Aga
    Jak w Orange to oddaj telefon w salonie własnym PTK, zrobią na miejscu za
    70plnów.
    --
    JK