  • Data: 2012-05-03 22:58:00
    Temat: Re: Smartfon a simlock
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał:

    > Bo ty się tym zajmujesz, tak?

    Nie, nie dlatego. Dlatego, że jesteś taka tępa, że czytając instrukcję _wpisania
    kodu_ na zdjęcie simlocka (którego nie posiadasz), wmówiłaś sobie, że to sposób
    na _zdjęcie simlocka_, który to sposób podał Ci inny tępy user. A kolejny wmawia
    teraz, że traki kod ośmiocyfrowy znajdziesz na necie. A najbardziej
    przemawiającą rzeczą na potwierdzenie Twojej tępoty umysłu jest zdanie:

    "no i to: Networ(...). Trochę to dziwne i nie
    wiem czy się da wpisać. "

    Ty miałaś to KLIKNĄĆ a nie wpisać. Ale ... komu ja to tłumaczę. Mówiłem już rok
    temu, że wspólnie z iDiotą zaniżacie poziom grupy do mułu w szambie.