  • Data: 2012-05-04 00:47:28
    Temat: Re: Smartfon a simlock
    Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-03 22:58, Tomek pisze:

    > Nie, nie dlatego. Dlatego, że jesteś taka tępa, że czytając instrukcję _wpisania
    > kodu_ na zdjęcie simlocka (którego nie posiadasz), wmówiłaś sobie, że to sposób
    > na _zdjęcie simlocka_, który to sposób podał Ci inny tępy user. A kolejny wmawia
    > teraz, że traki kod ośmiocyfrowy znajdziesz na necie. A najbardziej
    > przemawiającą rzeczą na potwierdzenie Twojej tępoty umysłu jest zdanie:
    >
    > "no i to: Networ(...). Trochę to dziwne i nie
    > wiem czy się da wpisać. "

    Ty te ustawienia najmądrzejszy cymbale już widziałeś na oczy i wiesz już
    co tam jest, a ja jeszcze w te ustawienia nie wchodziłam. Ty też za
    pierwszym razem się głowiłeś, żeby głupstw w telefonie sobie nie narobić
    i czegoś nie schrzanić.
    A tak w ogóle to ja nie mam w tych ustawieniach opcji UNLOCK, tylko jest
    parę różnych opcji, ale ze słowem LOCK (a nie UNLOCK). Czyli chyba
    telefon simlocka nie ma.
    Włożyłam kartę Aero2 i telefon ją widzi. Od razu samo się wszystko
    ustawiło, ale łączy i łączy i nie może połączyć. Pewnie nie mam zasięgu
    Aero2 w domu. WiFi wyłączyłam, żeby mi po WiFi nie łączyło z internetem,
    chciałam sprawdzić połączenie przez Aero2.
    Próbowałam w Operze Mini i w drugiej przeglądarce jaką mam w telefonie.

    > Ty miałaś to KLIKNĄĆ a nie wpisać. Ale ... komu ja to tłumaczę. Mówiłem już rok
    > temu, że wspólnie z iDiotą zaniżacie poziom grupy do mułu w szambie.

    W ogóle takiej opcji w telefonie nie mam. Jest lista z jakimiś
    networkami, ale to nie jest to.

    Z szamba pewnie sam pochodzisz i próbujesz zniżyć ludzi do swojego poziomu.

    --
    animka