  • Data: 2012-05-04 20:22:26
    Temat: Re: Smartfon a simlock
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" jo1430$k5p$...@i...gazeta.pl

    > Zapomniałeś wspomnieć,

    Wątpię w to, że zapomniałem -- mam wątłą wiarę, choć całkiem dobrą. ;)
    Nie jestem klientem Orange, nie zdejmowałem tam simlocka a jedynie
    przymierzałem się do nowego operatora -- stanęło na tym, że Play ma
    o niebo lepszą ofertę niż Orange czy Era.

    > że aby ściągnąć locka w salonie Orange, trzeba mieć umowę na siebie.

    Być może tak. Ale chyba Animka ma umowę.

    > A wiele osób ściągających simlocki z telefonów w Orange nie podpisywało umów, tylko
    odkupiło tanie słuchawki na allegro.

    Być może tak.

    > Poza tym, co ma wspólnego kod z internetu do nokii dct3 z LG GT505?

    To, że w salonie kosztuje to 77 złotych a na tej stronie 139 złotych?
    O kodzie do 3110c piszę nie dlatego, że tym kodem można odblokować LG,
    ale po to, aby uwiarygodnić, iż ten telefon odblokowuje się kodem,
    nie zaś jakąś magia sprzętową, jak mnie przekonywano 4 lata temu.

    To raz. A zero -- 139 złotych to więcej niż 77 złotych.
    Jeśli zatem strona oferuje to drożej niż Orange, zapewne jest droga po prostu w
    ogóle.

    I tu mylę się -- telefon Animki jest odblokowywany za freeko.

    http://simlock24.pl/simlock/LG/GT505/

    Widać, że lubią Animkę.

    -=-

    Do Aniki -- Tomek na pewno nie pracuje w tej firmie.
    Gdyby tam pracował, nie zadawałby takich pytań.
    Nie próbowałby odblokowania LG za pomocą kodu do Nokii.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'