    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Smar
    <ujhji5$g89$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <SX17N.29988$cBSb.14745@fx15.ams1>
    <ujibsg$g89$2$Robert_W@news.chmurka.net> <BUa7N.113$hCA.39@fx15.ams1>
    <1...@4...net>
    <ujkk39$v81$3$Robert_W@news.chmurka.net>
    Date: Thu, 23 Nov 2023 00:10:59 GMT

    On 2023-11-22, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Stówkę kosztuje, trzeba szukać po numerze części.
    > https://www.czesci.narzedziabaxo.pl/czesci/060332773
    7/bosch

    > https://www.google.com/search?client=opera&q=2606625
    902&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

    Nic nie znalazłem. Co więcej, nie znalazłem nic co by sugerowało, że dla
    szlifierek taśmowych stosuje się rolki grafitowe. Obstawiam, że może być
    np. samosmarująca ale nie jest to lity grafit.

    Ona jest tylko miekka czy tez również krucha? Zastanawia mnie dlaczego
    to są dwie rolki.

    --
    Marcin